לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=QQzatYnezS8
שלום לכולם, כאן שוב מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום בגוגל"
היום אני מגישה לכם את הפרק השני בסדרת הוידאו – לכל מי שלא הספיק להתעדכן בקבוצה.
אז מה היה לנו בימים האחרונים?
1. ad customizers – אפשרות הכנסה דינמית של פרמטרים לתוכן המודעה
מדריך חדש של גוגל שיצא השבוע בבלוג אדוורדס – מספר לנו איך להכניס באופן דינמי מידע לתוך מודעות.
אתם בוודאי מכירים את אפשרות הההכנסה הדינמית של מילה לתוכן של מודעה, המדריך הזה מרחיב את היריעה ומסביר כיצד לשלב רכיבים דינמיים נוספים במודעה, בהם: רכיב ספירה לאחור, שיעור הנחה על מוצר, שמות של מרצים בסדנה ועוד.
כמה ימים מאוחר יותר – שוקי מן שיתף אותנו עם המלצה ליישום אד קסטמייזר מסוג ספירה לאחור בעברית.
2. טירגוט ללקוחות גוגל פליי שביצעו רכישה בעבר
גוגל מאפשרת מעכשיו טירגוט של פרסומות לאפליקציות – עבור לקוחות שכבר ביצעו בעבר רכישה בפליי סטור. תודה לאור פיאלקוב על העדכון.
ככה זה נראה בממשק הפרסום של גוגל:
3. מודעות בפאוור אדיטור יכולות יותר טוב
בדיון משותף – גילינו כי מגבלת התווים למודעות מסוג "דארק פוסט" שנכתבות בממשק הפאוור אדיטור, מאפשרת יותר תווים מאשר מודעות שנכתבות בממשק הפרסום הרגיל של פייסבוק.
פאוור אדיטור – למי שלא מכיר, הוא תוסף כרום המאפשר עריכת מודעות וקמפיינים באופן מרוכז וקל יותר.
4. בינתיים בארה"ב.. גוגל מנסים פורמטים חדשים של מודעות שמטרתם הפחתת היקף התופעה של ההורדות הפיראטיות.
הפורמטים החדשים של המודעות – מאפשרות לגולש לשלם עבור התוכן שהוא רוצה להוריד במגוון אתרים ואמצעים.
ככה זה נראה:
5. אחוזי פתיחה טובים לדיוור
מליאן שאלה בקבוצה מהם אחוזי פתיחה טובים לדיוור וקיבלה מגוון תשובות.
אם ננתח את הנתונים – נגלה כי הרוב חושב שברשימה גדולה ואיכותית עם כמה אלפי כתובות, 20% פתיחה הוא יעד שיש לשאוף אליו.
6. הכירו את גוגל אינבוקס
גוגל הציגו לעולם השבוע את גוגל אינבוקס – הפתרון שאמור לתקן את כל מה שג'ימייל קלקל לכם..
גוגל מבטיחים גדולות ונצורות מהכלי החדש, ובשלב זה מאפשרים כניסה רק עם הזמנה. מי שרוצה הזמנה מוזמן לשלוח מייל לכתובת: inbox@google.com
7. בחיפושינו אחרי פלטפורמות אלטרנטיביות לאדוורדס – דיברנו השבוע לא מעט על אאוטבריין,
ואתגר שפיבק כתב סיכום לא רע בכלל של הדברים. מוזמנים לקרוא כאן.
8. עוד דיברנו בקבוצה על הצורך להפריד בין רשת הדיספליי לרשת החיפוש בקמפיינים, ועל אפשרות הסרץ' עם דיספליי סלקט.
רובם ככולם של המשתתפים בדיון הסכימו כי גם בימינו אנו – הפרקטיקה הטובה ביותר היא להפריד דיספליי מסרץ'.
9. אסי כהן – סיפר בקבוצה על דומיין שקנה ומקשה עליו את אישור המודעות, בגלל הסיבה הפרוזאית שאותיות התחיליות של שם העיר בית שמש, הן גם קיצור של קללה באנגלית 🙂
10. סקריפט מומלץ לניתוח QS והשוואה שלו לאורך זמן תמצאו כאן.
שימו לב שהסקריפט יודע לעבוד רק מהמרגע שהוא מותקן ומופעל בחשבון ואין אפשרות לקבלת מידע היסטורי. תודה לעמית בוחבוט על הטיפ.
וזהו להיום!
שיהיה לכולנו אחרי – אחרי החגים מוצלח!
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.