"לא כל הכפתורים נולדו שווים"

כך תבחרו את כפתור הקריאה לפעולה המתאים ביותר למודעת הליד ג'ן שלכם בלינקדאין


יש לכם מודעה יפהפיה ואירוע בו כל אחד היה רוצה להשתתף, אבל.. איך קוראים לו להשתתפות?

לינקדאין מציעה מגוון אפשרויות קריאה לפעולה – CTA במודעות הליד ג'ן שלה, וההבדל ביניהן לא תמיד ברור, במיוחד לנו דוברי העברית.

יצאתי לחקור את הנושא ולדייק את הדברים – ולפניכם התוצאה: מדריך לבחירת הCTA המושלם למודעה שלכם בלינקדאין.

✂ לגזור ולשמור ✂

  • התחל מעורבות – Sign up – זהו המונח הכללי ביותר וניתן להשתמש בו בהקשרים רבים. הוא פשוט מרמז על התחלת מעורבות במשהו, לעתים קרובות על ידי מתן מידע בסיסי. זה יכול להיות עבור חשבון, תוכנית, אירוע וכו'.
  • הגש בקשה כעת – Apply now – מרמז על תהליך הגשה רשמי, לעתים קרובות עבור עבודה, תוכנית או שירות עם דרישות ספציפיות וקריטריוני בחירה.
  • הורד קובץ – Download – מציין שמשתמש יכול לשמור קובץ דיגיטלי כמו ספר אלקטרוני, תוכנה או מסמך.
  • קבל הערכה או הצעה – Get quote – מנחה את המשתמש לקבל אומדן מותאם אישית עבור שירות או מוצר, ולעתים קרובות ידרוש מידע נוסף.
  • למד עוד – Learn more – קריאה לפעולה עם מחויבות נמוכה שפשוט מעודדת משתמשים להעמיק במידע על מוצר, שירות או נושא לפני קבלת החלטה
  • קבל תוכן שוטף – Subscribe – הרשמה לקבלת עדכונים שוטפים או תוכן חוזר, כמו ניוזלטר, עדכון בלוג או שירות סטרימינג.
  • צור רישום – Register – דומה לכפתרות ההרשמה / sign up אבל בהקשר רשמי יותר, כזה שמרמז על יצירת רשומה או חשבון רשמי. הוא משמש בדרך כלל לדברים כמו קורסים, חברות באתר או תחרות.
  • הצטרף – Join – בדרך כלל מזמין להיות חלק מקהילה או קבוצה, עם רמה עמוקה יותר של מעורבות מאשר רק הרשמה. זה יכול לכלול אינטראקציה עם אחרים, השתתפות בפעילויות או תרומה לקבוצה.
  • השתתף – Attend – מתמקד בנוכחות פיזית באירוע או פעילות ספציפיים, כמו וובינר, פגישה או סדנה.
  • בקש דמו – Request demo – מציע למשתמש לחוות מוצר או שירות ממקור ראשון באמצעות הדגמה מודרכת.

בהצלחה!

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>