אסטרטגיית ecpc נעלמת בהדרגה מגוגל אדס.
החל מחודש זה (ספטמבר) בקמפיינים חדשים כלל לא נוכל לבחור באסטרטגיה זו.
קמפיינים שכבר קיימת בהם אופציה זו ימשיכו לפעול עד מרץ 2025.
אם לא תשנו אסטרטגיה עד מרץ 25 האסטרטגיה תשתנה לביד ידני רגיל.
תודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה.
גוגל אדס משיקה דיווחים חדשים לביצועי PMax, כולל ביצועים ברמת הנכס
העדכונים לדיווח ביצועי PMax:
- דיווח המרות ברמת הנכס – "כדי לעזור לך להבין טוב יותר מה עובד טוב והיכן אתה יכול לבצע אופטימיזציה של הנכסים שלך כדי להביא לשיפור."
הכניסה לדיווח זה מתוך תפריט "קבוצת נכסים" / asset group ואז מעבר לצפייה בפרטים / view details, או ישירות מתפריט נכסים / assets בצילום המסך הבא תוכלו לראות דיווח ברמת הנכס לקמפיין PMAX הכולל ביצועי נכסי כותרת, סייטלינק, תמונה ותיאור – כל אחד מהנכסים וכמות ההמרות שהוא קיבל. ניתן גם להוסיף עמודת ערך המרה:
- סרטוני יוטיוב בדוח 'מיקומים'. כאן תוכל לבדוק את התאמת המותג ולבצע אי הכללה לפי הצורך באמצעות אי הכללות של מיקומים ברמת החשבון.
- אימות של צד שלישי כדי לעזור לך להבטיח התאמה למותג ביוטיוב ובמלאי לתצוגה בPMAX
להודעה של גוגל בנושא הכוללת דוגמאות לשיפורי AI בהם כבר ניתן להשתמש בקמפיינים:
חדש בטפסי לידים בפייסבוק: שאלות סליידר וקופונים!
1. שאלת סליידר (מחוון)
רוצים לקבל תשובות מדויקות יותר מהגולשים שלכם? שאלת הסליידר החדשה מאפשרת לכם ליצור טווח אפשרויות ולקבל תשובה על סקאלה. זה יכול להיות שימושי במגוון מצבים, כמו:
- תקציב: "כמה אתם מתכננים להשקיע בפרסום בחודש הקרוב?"
- זמינות: "באיזה שעות אתם זמינים לפגישת ייעוץ?"
- העדפות: "עד כמה אתם מעוניינים במוצר/שירות שלנו?"
שאלת הסליידר מוסיפה מימד אינטראקטיבי ומעניין לטופס, ומאפשרת לכם לאסוף מידע בעל ערך רב על הלידים שלכם.
שאלת סליידר למשל:
2. קופונים
רוצים לתת תמריץ לגולשים שלכם להשאיר פרטים? עם אפשרות הקופונים החדשה, אתם יכולים להציע קוד הנחה או הטבה מיוחדת למי שממלא את הטופס. הקופון יוצג בעמוד הסיום של הטופס.
שימוש בקופונים יכול להגדיל משמעותית את שיעור ההמרה של המודעות שלכם, ולעודד את הגולשים לבצע פעולה באתר שלכם.
שימו לב כי שאלת הסליידר זמינה רק לאחר סוגים אחרים של שאלות בהתאמה אישית וכי התכונות האלה עדיין לא מופיעות בכל החשבונות ומתגלגלות לכולם בהדרגה.
תודה לאופיר קנלשטיין ולפאבל אלייניקוב על העדכון הזה.
החל מרבעון 2 – 2025 – קמפייני וידאו לפעולה VACs ישודרגו לקמפייני דימנד ג'ן בגוגל אדס
קמפייני דימנד ג'ן המונעים ע"י AI יציעו למפרסמים יותר ריץ', גמישות יצירתית וטירגוט משופר.
מתווה תהליך המעבר לדימנד ג'ן:
- כעת: מומלץ למפרסמים להתחיל להפעיל קמפיינים מסוג Demand Gen ולחקור את התכונות המתקדמות שלו.
- בתחילת 2025: גוגל תשיק כלי העברה לשדרוגים ידניים מ-VAC ל-Demand Gen.
- מרץ 2025: Google Ads תשבית את היצירה של VACs חדשים.
- רבעון 2 2025: שדרוגים אוטומטיים של כל ה-VACs שנותרו ל-Demand Gen יתרחשו.
חדש במנהל המודעות של META: יצירת תמונות בבינה מלאכותית!
בקרוב יצטרף פיצ'ר חדש במנהל המודעות שיכול לחסוך לנו המון זמן ומאמץ ביצירת מודעות.
מה זה? מדובר בתכונה של בינה מלאכותית יוצרת שמאפשרת לנו ליצור מגוון וריאציות לקריאייטיב הקיים שלנו, כולל שכבות-על של טקסט על התמונות. זה יכול להיות שימושי במיוחד כשרוצים לבדוק גרסאות שונות של מודעה או לרענן את המראה של קמפיין קיים.
איך זה עובד? יש שתי דרכים עיקריות להשתמש בתכונה:
- יצירת רקע חדש לתמונה קיימת: מעלים תמונה של מוצר, והמערכת תיצור באופן אוטומטי רקעים חדשים לאותו מוצר.
- יצירת תמונה חדשה לגמרי בהשראת הקריאייטיב: מעלים תמונה קיימת או בוחרים אחת מספריית המדיה, והמערכת תיצור וריאציות חדשות עם אלמנטים עיצוביים שונים ואפילו תוסיף טקסט בצורה חכמה.
תודה לאופיר קנלשטיין על העדכון הזה.
ככה נראה הממשק:
מידע נוסף על הפיצ'ר כאן
פייסבוק / Meta משיקה כלי אופטימיזציה חדשים לשיפור ביצועי קמפיינים
השיפורים המרכזיים:
- "כללי ערך המרה" חדשים לקהל מותאם אישית – לאחר השקתם יאפשרו לכם לציין אילו קהלים שווים לכם יותר, ולטרגט קהלים אלה יחד עם קהלים בערך רגיל, באותו קמפיין.
- אפשרות opt-in לביצוע אופטימיזציה להמרות מצטברות – זה בעצם מודל אטריביושן חדש שלא מכוון למכסימום המרות מצטברות, אלא למכסימום המרות ייחודיות.
- אפשרויות ביצוע אופטימיזציה ודיווח על רווח וערך חזוי לכל החיים LTV.
- אינטגרציה ישירה דרך API לכלי אנליטיקס צד שלישי – בשלב ראשון גוגל אנליטיקס ומערכות אנליטיקס אחרות בהמשך. (בדיקות מוקדמות מראות עלייה של 30% בהמרות המיוחסות ל-Meta הנמדדות על ידי כלים של צד שלישי.)
https://www.facebook.com/business/news/campaign-optimization-updates
גוגל אדס מציגה: היטל בסך 2.5% על הפרסום בקנדה והיטלים נוספים במדינות אחרות
גוגל אדס תציג עמלה של 2.5% מס שירותים דיגיטליים (DST – Dynamic Service Taz) ב-1 באוקטובר עבור מודעות המוצגות בקנדה כדי לכסות עלויות רגולטוריות.
עמלות חדשות אלו יגדילו את עלויות הפרסום לעסקים הממקדים לקהלים בתחומי שיפוט מושפעים, ללא קשר למיקומו של המפרסם.
המפרסמים בקנדה שימו לב: ההיטלים יתווספו בסוף החודש מעל עלויות הפרסום שלכם.
גוגל אדס לא תציג מודעות ב parked domains עבור חשבונות פרסום חדשים החל מאוקטובר
עדכון זה מאפשר למפרסמים להימנע מבזבוז תקציב על מיקומי מודעות בעלי ערך נמוך, ומבטיח שמודעות מוצגות באתרים שמתאימים טוב יותר לקהל היעד ומסר המותג של המפרסם.
מפרסמים שרוצים להציג מודעות בדומיינים חונים יכולים להצטרף על ידי ניווט להגדרות התאמת תוכן ב-Google Ads.
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.