חדשות הפרסום באינטרנט – אוקטובר 2023

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/z0JQow1cMpU

החל מחודש נובמבר: חברת מטא תציע למשתמשים באירופה אפשרות שימוש בפייסבוק ואינסטגרם בתשלום, ללא פרסומות

אנשים במדינות אלו יוכלו להירשם תמורת תשלום כדי להשתמש במוצרים אלו ללא מודעות. עלות המנוי תהיה בין 9.99 אירו לחודש באינטרנט ל 12.99 אירו לחודש ב-iOS ואנדרואיד.

עד 1 במרץ 2024, המנוי הראשוני מכסה את כל החשבונות המקושרים במרכז החשבונות של המשתמש. עם זאת, החל מה-1 במרץ 2024, תתוסף תוספת תשלום של 6 אירו עבור כל חשבון נוסף הרשום במרכז החשבונות של משתמש.

https://about.fb.com/news/2023/10/facebook-and-instagram-to-offer-subscription-for-no-ads-in-europe/

בטא חדשה בגוגל אדס: נושאי חיפוש בקמפייני PMAX

בעידן של חוסר שליטה.. גוגל נותנים לנו קצת יותר שליטה 🙂

נושאי חיפוש הן דרך חדשה עבור מפרסמים לספק מידע על עסק (למשל, אילו נושאים מובילים להמרות) או לקוחות (למשל, שאילתות חיפוש שסביר שהלקוחות שלך ישתמשו בהם) כדי לעזור לשפר את הביצועים.

מילוי "פערים" בידע: עם נושאי חיפוש, Performance Max יכול ללכת מעבר לשימוש בנכסים, פידים ודפי נחיתה כדי לחזות את הביצועים ברמת הקמפיין.

אצלי התכונה כבר קיימת ברוב החשבונות, וככה זה נראה, כאמור תחת סיגנלים של קב' נכסים בקמפיין PMAX:

איך זה עובד. לפי גוגל:

  1. אתה יכול להוסיף 25 נושאי חיפוש ייחודיים לכל קבוצת נכסים (למשל, "מכונית" ו"רכב" יהיו אותו קהל).
  2. נושאי חיפוש יכבדו אי הכללות מותג במקסימום ביצועים ובמילות מפתח שליליות ברמת החשבון.
  3. תוצאות שנובעות מנושאי חיפוש יביאו את הלקוחות שלך לדפי הנחיתה שציינת באמצעות הרחבת כתובת האתר הסופית שלך, עדכוני הדפים וכתובת האתר.
  4. נושאי חיפוש יקבלו את אותה סדרי עדיפויות כמו מילות המפתח בהתאמה לביטוי ובהתאמה רחבה במסעות הפרסום שלך לרשת החיפוש.
  5. תוכל לראות את קטגוריות החיפוש שהמודעות שלך התאימו להן בתובנות של מונחי החיפוש שלך הן ברמת מסע הפרסום והן ברמת החשבון, וביצועי ההמרות הקשורים אליה. כעת תוכל להציג תובנות של מונחי חיפוש עבור טווחי תאריכים מותאמים אישית, להוריד את הנתונים שלך ולגשת אליהם דרך ה-API.

למידע של גוגל בנושא:

https://support.google.com/google-ads/answer/13351809?hl=iw&sjid=8691629446544335958-EU

לידיעת המקור: https://searchengineland.com/google-search-themes-performance-max-433776

גוגל אדס משיקה קמפיינים ליצירת ביקושים / Demand Gen לכל הלקוחות ברחבי העולם

סוג הקמפיין החדש, המתואר כ"הדור הבא של מסעות פרסום Discovery", מגיע עם תכונות חדשות, מלאי ותובנות, כמו גם זרימת יצירת מודעות משופרת.

מה שונה? בשעה שקמפיינים של Discovery אפשרו רק תמונות, קרוסלות או פיד מוצר, Demand Gen מאפשר לך להשתמש בסרטונים, כולל סרטוני יוטיוב שורטס, מה שנותן למפרסמים יותר בחירה בכל הנוגע ליצירת תוכן מותאם לקהל ולמכשיר.

חידוש נוסף של קמפייני Demand Gen נמצא בקהלים חדשים של לוקאלייק (קהלים דומים) Lookalike, שלא מכבר הוסרו מחשבונות המודעות לכל הסוגים האחרים של הקמפיינים.

https://searchengineland.com/google-ads-demand-gen-globally-433100

האבספוט וטיקטוק מציגות: אינטגרציה לטפסי לידים

כדי לבצע את החיבור, עליכם לקשר את חשבון ה-TikTok for Business שלכם עם HubSpot. לאחר חיבור, תוכלו ליצור מודעות לייצור לידים ב-TikTok המסנכרנות באופן אוטומטי לידים להאבספוט בזמן אמת.

אפשרות השילוב בין המערכות זמינה רק בארה"ב וקנדה, ומתוכנת להתרחב למדינות אחרות בחודשים הקרובים.

ויש גם בונוס: לזמן מוגבל, 500 המפרסמים הראשונים שישלבו את HubSpot CRM עם TikTok יקבלו 200 $ בקרדיט למודעות TikTok.

https://www.searchenginejournal.com/hubspot-tiktok-announce-crm-partnership-for-b2b-lead-generation/499446/#close

לינקדאין מתחילה לבדוק: מסעות פרסום אוטומטיים לחלוטין / Accelerted

לינקדאין ממשיכה לפתח יכולות AI, הפעם בתוך כלי יצירת המודעות שלה, עם אלמנט חדש בשם "Accelerate", שבעצם יהפוך את כל תהליך יצירת הקמפיין לאוטומטי.

כפי שהוסבר על ידי לינקדאין: "בתוך חמש דקות, Accelerate תמליץ על מסע פרסום מקצה לקצה ואופטימיזציות אוטומטיות כדי להגיע לקהל ה-B2B הנכון עם קריאייטיבים מרתקים, אותם תוכל להתאים ולכוונן לפני שתשיק את הקמפיין שלך. ”

אפשרות ה-Accelerate החדשה מעצימה למעשה את מערכות ה-AI של LinkedIn להרכיב את מסע הפרסום המלא שלך. אתה פשוט מספק כתובת URL למוצר שאתה רוצה לקדם, והמערכת תעשה את השאר.

הצעת ה-Accelerate החדשה של LinkedIn זמינה למספר מוגבל של לקוחות בצפון אמריקה.

https://www.linkedin.com/pulse/improve-ad-performance-create-campaigns-faster-ai-linkedin-ads-unucc

עכשיו בגוגל אדס: נכסים שנוצרו אוטומטית זמינים לכל המפרסמים, וב-8 שפות נוספות

נכסים שנוצרו אוטומטית היא הגדרה ברמת מסע הפרסום שמשפרת את הרלוונטיות של המודעות שלך לרשת החיפוש על ידי יצירת כותרות ותיאורים מותאמים אישית על סמך ההקשר של המודעה שלך.

נכסים שנוצרו אוטומטית – ACAs יכולים להגביר את הרלוונטיות של המודעה על ידי התאמה טובה יותר של מודעות ודפי נחיתה, עם זאת, משמעות הדבר היא לוותר על השליטה ל-AI של גוגל אדס. ייתכן שזה לא יתאים לתעשיות או מותגים בפיקוח גבוה עם תקני ציות מחמירים, מכיוון שלא תהיה לך שליטה מלאה על המסר של המודעה.

כדי להתחיל להשתמש בנכסים שנוצרו אוטומטית, יש לך שתי אפשרויות: תוכל להצטרף מהגדרות מסעות הפרסום שלך, שם תמצא את ההגדרה הרלוונטית להפעלת תכונה זו. לחלופין, עקוב אחר ההמלצה "הפעל נכסים שנוצרו אוטומטית" בדף ההמלצות, ופשוט עקוב אחר ההנחיות המפורטות שם כדי להתחיל.

https://searchengineland.com/google-rolls-out-automatically-created-assets-to-all-advertisers-432224

מודעות Google Local Services מציגות מתחרים לאחר שבחרת לשלוח הודעה לעסק

גוגל תציג למחפש רשימה של עסקים מתחרים לאחר שלחץ על מודעת שירות מקומי ושלח הודעה לאותו עסק.

ג'יני מרווין, קשרת המודעות של גוגל, הגיבה ב-X ואמרה, "ראינו כבר צרכנים יוצרים קשר עם ספקים מרובים והכוונה עם התכונה הזו היא להסיר חיכוך למשתמשים. מאז ההשקה, שיעור הצרכנים שמשתמשים בתכונה זהה בערך. כמו הקצב שבו הם יוצרים קשר עם ספקים מרובים כאשר זה לא זמין. הצוות עוקב אחר איכות ההתקשרויות עם ספקים באמצעות תכונה זו ורואה שהיא דומה לזו של לידים להודעות כאשר היא לא בשימוש. כל הספקים שהצטרפו להעברת הודעות הם זכאי כרגע להופיע ברשימת "שלח הודעה לכמה אחרים".

ככה זה נראה:

חדש: הסמכת גוגל אדס מחייבת אותך להקליט את עצמך ניגש למבחן

הדרישות החדשות אומרות שאתה צריך (1) לצלם תמונה של תעודת זהות, (2) לצלם את הפנים שלך וגם (3) להקליט סרטון של סביבת הבדיקה שלך.

המסמך המפורט שנשלח במייל כולל את הפירוט:

במהלך הבחינה, מפקח יעקוב אחר הפעילות שלך באמצעות מצלמת האינטרנט ותוכנת שיתוף המסך שלך. אם המפקח יבחין בהתנהגות בלתי מורשית כלשהי, הוא ישהה את הבחינה שלך וישלח לך הודעה. אתה תוקלט גם במהלך הבחינה למטרות סקירה.

אלו הנחיות הבחינה:

  • אסור לך להחזיק ספרים פתוחים
  • אסור לך להשתמש בפתקים
  • אסור לך להשתמש בדפי טיוטה
  • אסור לך לעשות הפסקות לשירותים
  • אסור לך להשתמש במחשבון כף יד, יהיה לך מחשבון מובנה במסך הבדיקה שלך
  • אסור לך להשתמש באוזניות
  • אסור לך לחבוש כובעים
  • אתה יכול להיבחן בשטח ציבורי, בלי אנשים ברקע

ואני רק שאלה: מי הולך לשמור על תעודת ההסמכה שלו בתנאים אלה???

https://www.seroundtable.com/google-ads-certification-recording-36244.html

מודלים בתשלום ללא פרסומות – בכל הרשתות החברתיות

מטה מתכננת לאפשר מנוי בתשלום ללא פרסומות למשתמשי פייסבוק ואינסטגרם וזאת בתגובה לתקנות הפרטיות באירופה – האוסרות על הצגת פרסומות המבוססות על פרסונליזציה והתנהגות הגולש

https://www.socialmediatoday.com/news/meta-proposes-14-per-month-charge-for-an-ad-free-facebook/695535/

גולשים באירופה שירצו להשתמש ברשתות של מטה ללא פרסומות יצטרכו לשלם 14$ לחודש עבור שימוש בפייסבוק ו 17$ בחודש לפייסבוק ואינסטגרם. לחלופין – יוכלו לבחור הגולשים להסכים לפרסונליזציה של הפרסומות בהתאם למאפיינים ולהתנהגות שלהם.

טיקטוק בוחנת גם היא מנוי בתשלום ללא פרסומות – תג המחיר של טיקטוק הוא 5$ לחודש:

https://techcrunch.com/2023/10/02/tiktok-begins-testing-4-99-ad-free-subscription-tier/

וכל זה קורה – מיד אחרי שX של אילון מאסק השיקה מנוי פרימיום במחיר של 11$ לחודש, ומתכננת להכניס את כל המנויים שלה לתכנית בתשלום בעתיד:

https://www.theguardian.com/technology/2023/sep/19/elon-musk-twitter-x-subscription-fees-users-posts

מה לדעתכם יקרה בהמשך הדרך? האם משתמשים יסכימו לשלם את המחירים האלה על מנת להמשיך להשתמש ברשתות ללא פרסומות? או שיסכימו להמשיך ולקבל פרסומות פרסונליות?

https://www.wsj.com/tech/meta-floats-charging-14-a-month-for-ad-free-instagram-or-facebook-5dbaf4d5

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>