להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=-95owXHLbYw
שלום לכולם,
"חודש הקניות" ממש בעיצומו, חידושים רבים הפכו להיות פעילים במדיות השונות, ואנחנו כאן עם כל מה שחדש בעולם הפרסום באינטרנט לחודש זה.
אז קדימה – מתחילים! כרגיל – אנחנו מכסים רק דברים חשובים, שיתנו לכם וללקוחותיכם יתרון תחרותי.
תוסף טופס הלידים של גוגל פעיל וזמין לכולם!
אמנם בגרסאת בטא, אבל כבר זמין לכל החשבונות, ומאפשר למחפשים בגוגל למלא טופס ליד אותו ניתן להעביר הלאה בעזרת זאפייר, או להוריד מגוגל כרשימה.
ככה נראה התוסף במודעה:
ככה נראה הטופס הנפתח עם הקלקה על התוסף:
והודעת האישור נראית כך:
תודה לאסף טרפינקנט על העדכון.
חדש בפייסבוק: התאמת פורמט וקריאייטיב של מודעה לכל אדם במודעות קטלוג
פייסבוק השיקה אפשרות אוטומטית להוספת גרסאות שונות של מודעות לקמפיין קטלוג (Collection ads).
כל מה שצריך זה להוסיף סדרת מוצרים (קטלוג), טקסט למודעה ואפשרויות תיאור ופייסבוק יוצרת את הפורמטים השונים בצורה אוטומטית.
בסופו של דבר נראה שהפורמטים האפשריים הם מודעת קרוסלה דינאמית או מודעת אוסף עם חוויה מיידית. היתרון הגדול הוא שמעכשיו מודעות עם פורמט של קטלוג יהיו זמינות לצפייה גם במחשב בתצורה של מודעת קרוסלה ולמעשה בכל מיקום אפשרי במערכת הפרסום של פייסבוק.
ככה נראה ממשק יצירת המודעה החדש:
וכך נראית מודעת קרוסלה של מוצרים מקטלוג בתצוגה על גבי מסך מחשב:
תודה רבה לאופיר קנלשטיין על העדכון הזה.
הכירו את הקהלים המשולבים החדשים של גוגל אדס
במסגרת המאפיין החדש – תוכלו לשלב בין מאפיינים שם קהלים שונים על בסיס התאמה בוליאנית, ולייצר פרסונות של קהלים עבור קמפיינים של חיפוש.
בדוגמה שבצילום המסך רואים יצירת קהל של הורים עם ילדים בגילאי בית הספר הנמצאים בשלבי חיפוש של ציוד ואביזרים לפעילות מים. ניתן להוסיף קהלים מרובים בתנאי "או", כמו גם לחריג קהלים, כמו לקוחות קיימים למשל. הפונקציה "וגם" בדוגמא זאת מבטיחה שמודעות מוצגות רק להורים בשוק לילדים בגיל בית הספר.
ניתן לשלב כל אחד מהקריטריונים של קהלים בקהל משולב, כגון דמוגרפיה מפורטת, אירועי חיים, רשימות רימרקטינג ועוד.זמין כבר בחלק מהחשבונות – מתגלגל לחשבונות של כולנו ממש בקרוב.
לידיעת המקור:https://searchengineland.com/how-to-use-new-google-ads-combined-audiences-325353
כך נראה התהליך:
חדש בלינקדאין – אפשרות הוספת CTA /כפתור קריאה לפעולה במודעות מסוג sponsored content
אפשרות זאת כבר זמינה בכל החשבונות, והמשמעות שלה היא שמודעה מסוג ספונסורד קונטנט יכולה להציג לצד תיאור הקישור גם כפתור קריאה לפעולה. תודה לזיו שיינפלד על העדכון הזה.
מבדיקה שאני עשיתי בנושא נראה כי אפשר לחזור למודעות ותיקות ולהוסיף להם כפתורי קריאה לפעולה.
כך נראית מודעה אחרי הוספת CTA – המופיע בפינה הימנית התחתונה:
גוגל משיקה תוספי מודעות הדומים לתוספי הסייטלינק של רשת החיפוש – הפעם ליוטיוב
התוספים החדשים מזמינים את הגולש לעוד כמה סוגים של קליק ובהם:
- ניווט לחנות קרובה
- הגשה של טופס ליד-ג'ן
ועוד כמה סוגים של קריאה לפעולה שקיימים כבר עכשיו, וכמה נוספים שיתווספו בהמשך.
זמין לחלק מהמפרסמים כבר מעכשיו עבור מודעות TrueView in-stream וגם non-skippable video ads
יהיה זמין בהמשך השנה גם עבור 6-second bumper ads, ולכל המפרסמים.
הכנסת תוספי מודעות דרך טאב "תוספי מודעות" בממשק גוגל אדס.
לידיעת המקור.
חדש בגוגל שופינג: פיד מוצרים אחד לכמה מדינות הדוברות אותה שפה
מריצים קמפיין שופינג בחו"ל לכמה מדינות?
גוגל משיקים עכשיו שדרוג ל Feed שלכם. אם הפיד שלכם בערבית למשל, גוגל אוטומטית יציג את המוצרים במדינות דוברי ערבית. תוכלו למנוע את זה, או לקבוע דרגות חופש (בדומה קצת להתאמות של Keywords) או לקבוע שפות ספציפיות באופן ידני וכמובן להתאים גם את המטבע.
אם אין לכם פיד עדיין, גוגל גם יכולים לסרוק לכם את האתר ולבנות את הפיד באופן עצמאי.
תודה לאסף טרפיקנט גם על העדכון הזה.
פרסום מודעות בדף הבית של יוטיוב בפורמט YouTube Masthead Ads עבור מכשירי טלוויזיה זמין כעת לכל המפרסמים!
בהמשך לבטא מוצלחת שהסתיימה לאחרונה, גוגל מכריזה על פתיחת אפשרות הפרסום – עבור המוצר אשר עד לאחרונה היה אפשרי לפרסום רק בחבילות גדולות ומוזמנות מראש – מעכשיו לכל המפרסמים.מפרסמים יכולים לרכוש את מודעות ה Masthead של יוטיוב במסגרת קמפיין משולב מכשירים (דסקטופ, נייד וטלוויזיות), או בקמפיין מטורגט למכשיר אחד בלבד שהוא רק מכשירי טלוויזיה.
ככה זה נראה.
להודעה של גוגל בנושא הכוללת המחשה לפורמט:
https://support.google.com/google-ads/answer/9639395?hl=en
כלי המוקאפ למודעות של פייסבוק משתלב במנהל המודעות
מדובר בכלי ותיק של פייסבוק שעד עכשיו רק איפשר ליצור מוקאפ של מודעה כדי לשלוח ללקוח. מעכשיו הוא משולב בממשק יצירת המודעות כך שאפשר להפעיל את המודעה אחרי אישור הלקוח. תודה לליאון גריג על העדכון הזה.
שימו לב לטאב החדש שנוסף בממשק יצירת המודעה:
אם נראה לכם שהקמפיינים שלכם בגוגל יצרו יותר המרות בשבועיים האחרונים – כנראה שמדובר בטעות..
במהלך השבועיים האחרונים – בין התאריכים 11 לנובמבר ל 20 לנובמבר, חלה שגיאה בדיווחי ההמרות של גוגל, אשר גרמה לדיווח יתר של המרות, כך לפי הודעה שהוציאה גוגל בנושא:https://searchengineland.com/google-ads-overreported-conversions-due-to-bug-working-on-a-fix-325602
הבעיה נוצרה בקמפיינים של חיפוש ושל קניות, עבור מפרסמים שמשתמשים במודלי ייחוס שאינם של קליק אחרון, ומתבטאת בכל ממשקי הדיווח של גוגל.
גוגל עובדים על פתרון, נעדכן בהמשך!
מלחשים ש.. פייסבוק עובדת על סוג של מערכת CRM
ליאון גריג שיתף בקבוצה צילומי מסך המעידים על פיתוח של הכלי, אשר עתיד להתממשק גם עם זאפייר, ככה זה נראה:
שני חידושים במודעות הרספונסיביות לרשת החיפוש של גוגל
1. עמודת 'ביצועים' – עוזרת לזהות אילו מנכסי הקריאייטיב שלך מניבים תוצאות בקבוצות מודעות בנפח גבוה. החלף נכסים בעלי ציון "נמוך", שמור על נכסים עם ביצועים טובים, ומחזר נכסים עם הביצועים הטובים ביותר כ"השראה ליצירת מודעות חדשה ".
2. וריאציות של מודעות תומכות כעת במודעות חיפוש רספונסיביות, ומאפשרות לך לבצע בדיקות a/b על אלמנטים במודעה כמו למשל בדיקה של שינוי בכפתור קריאה לפעולה בחשבון / קמפיין / קב' מודעות.
להודעה הרשמית של גוגל בנושא.
ועוד כמה נקודות לסיום..
- גוגל תשפר את האופטימיזציה של מודעות להתקנת אפליקציה – וזאת על ידי בדיקת אפקטיביות הנכסים / מודעות בהתאם לביצועים, וטיוב של הגשת הנכסים למשתמשים. לידיעת המקור.
- פייסבוק התחילו לשאול לקוחות שהקליקו על מודעה האם הם מרוצים מהמוצר שקיבלו. מאפיין זה היה קיים בחו"ל ועשה עלייה לארץ החודש, ויש לו השפעה על המשך האפקטיביות של הקמפיין או הפעילות שלו בכלל. תודה לאורטל כהן על העדכון הזה.
- גוגל בודקת: כלי פרסומי חדש המשווה בין הצעות של רכב להשכרה. פרטים נוספים – אם יהיו, נשתף בקרוב!
- גוגל יספקו למפרסמים יותר דאטה לגבי הביצועים של קמפיינים המשתמשים באסטרטגיות בידינג חכמות.
כך – לפי הודעה שהוציאה גוגל בנושא, המכריזה כי המידע החדש יספק למפרסמים יותר שקיפות לגבי האלמנטים המסייעים בהצלחת הקמפיינים.
בדוח החדש – bid strategy report נוכל לראות את הסיגנלים הגורמים להצלחת הקמפיין, ובהם: סוג מכשיר
מיקום
יום בשבוע
שעה ביום
מילות מפתח
והשילוב ביניהם
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.