חדשות הפרסום באינטרנט – מאי 2023

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/2So0k7ZUlZ0

עדכון בזק חשאי לטירגוט לפי מיקום בפייסבוק / META

Meta הוציאה בשקט את השינוי הזה, ושניתה את מסמכי העזרה שלה בהתאם, וכל זה בלי להוציא הודעה רשמית בנושא.

מה השתנה?

עד כה, היו ארבע אפשרויות טירגוט גאוגרפי זמינות לבחירה:

  1. אנשים שגרים במיקום זה או ביקרו בו לאחרונה
  2. אנשים שחיים במקום הזה
  3. אנשים שביקרו לאחרונה במיקום הזה
  4. אנשים שמטיילים במיקום הזה

מעכשיו, התפריט הנפתח למיקוד לפי מיקום בוטל, ונותרה רק האפשרות "גר במיקום זה או ביקר בו לאחרונה":

תוסף שם העסק בגוגל אדס

במהדורה הקודמת סיפרנו לכם שמעכשיו אפשר לבקש מגוגל אדס לאמת את העסק שלכם על מנת שתוכלו להוסיף תוסף לוגו ומודעה, הפעם מגיע אלינו אריק טמפלהוף עם עדכון בנושא ואומר:

"אם גם לכם לא מאשרים את התוסף של שם העסק בגוגל שימו לב שהתוסף אינו תומך בשפה העברית.

מה שניתן לעשות זה לחפש את שם העסק ברשם החברות או במסמך של החברה ששלחתם לאימות ואם יש שם אנגלי להעלות אותו אחרת התוסף לא יאושר."

אני מוסיפה שאם הדומיין שלכם הוא כשם העסק – זה גם יעבוד, רק שימו לב שיהיה כתוב באותו איות במדוייק, לא יכלול מלים נוספות למה שכתוב באתר, ויהיה באנגלית כמובן.

גוגל נותנת תאריך לזמינות המידע מפרופילי יוניברסל אנליטיקס

גוגל שיתפה פרטים נוספים על המועד האחרון שלה לתאריך שבו דאטה מ Universal Analytics 3 יפסיק להיות זמין. המידע החדש הוא שתוכל לגשת, לדווח ולייצא את הנתונים ההיסטוריים שלכם ב-UA3 למשך שנה לאחר שגוגל תפסיק לאסוף נתונים בפלטפורמה זו, כך עד 1 ביולי 2024.

5 מאפיינים חדשים בלינקדאין

זיו שיינפלד שיתף בקבוצה 5 מאפיינים חדשים בלינקדאין , לכמה מהם ציפינו להם המון זמן, והמאפיינים הם:
1. השוואת טווח תאריכים
2. פירוט חשיפה לפי סוג מכשיר (device type)
3. אימות\ולידציה סביב אי מייל עבודה בקמפיין של ליד ג'ן פורם:
תכונה המאפשרת לך למלא מראש את שדה האימייל לעבודה רק לאחר אימות שכתובת המייל בפרופיל של היוזר היא כתובת מייל של מקום עבודה, ולא כתובת חינמית משירותים כמו ג'ימייל.

4. A/B טסטינג:
אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך היא לבדוק וריאציות שונות ולראות מה מהדהד עם הקהל שלך. כעת תוכל ליצור ולהפעיל בקלות מבחני A/B עבור התוכן הממומן ומודעות המסר שלך, ולקבל תובנות לגבי איזו גרסה מניבה ביצועים טובים יותר מבחינת קליקים, הופעות, המרות ועוד.

5. בדיקת קהל על רשת המדיה של לינקדאין:

לינקדאין מאפשרת לנו ליצור רשימת קהלים
שמהם ניתן להפיק תובנות חשובות
כגון זיהוי גודל הקהל לפני שהקמפיין עולה לאוויר, לבצע אופטימיזציות
לבדוק אילו תעשיות, מיקומים, פונקציות,
ותק וכו' הוא הקהל שלך ב-ו
ולא לכלול פרמטרים מיותרים

המידע המלא במצגת שבפוסט הבא: https://www.facebook.com/groups/GAPIsrael/permalink/7187393361285068

גוגל מעמיסים יותר פרסומות בג'ימייל

חלק מהמשתמשים החלו לשים לב למודעות באמצע תיבות הדואר הנכנס שלהם.

מספר צילומי מסך ששותפו בטוויטר מציגים הודעות קידום מכירות, מעורבות עם הודעות דוא"ל בפועל בGmail לדסקטופ, והמשתמשים.. לא מאוד מרוצים מכך.

ככה זה נראה:

https://twitter.com/MarkIrvine89/status/1653391449117847554/photo/1

כך נראות המודעות בחוויית החיפוש החדשה של גוגל, המשלבת ג'נרטיב AI

חוויית החיפוש החדשה של גוגל מתחילה להתגלגל ליותר ויותר אנשים וחיפושים, ואיתה גם המודעות הממומנות.

בשבועות הקרובים בארה"ב – גוגל יחלו בניסוי במעבדות חיפוש בשם SGE (Search Generative Experience), המשלב מודעות בחוויית החיפוש החדשה של גוגל.

ככה זה נראה – בתצוגת דסקטופ, לפני ואחרי השינוי בחוויית החיפוש:

מה עוד כדאי לכם לדעת?

  • מפרסמים לא יוכלו לבטל את הסכמתם להצגת מודעות בחוויית החיפוש החדשה – לפחות לא באופן מיידי.
  • המודעות ישולבו באופן טבעי / נייטיב בחיפוש החדש, כך מתוך דבריה של Vidhya Srinivasan, סמנכ"ל ו-GM ב-Google Ads.
  • כל המודעות יופיעו במיקומי מודעה ובמשבצות ייעודיות, וגם ישאו את תווית המודעה הממומנת.

https://blog.google/products/ads-commerce/google-search-ads-generative-ai/

אאוטבריין מוסיפה פיצ'ר כתיבת מודעות באמצעות AI

ככה זה נראה:

אופיר קנלשטיין ששיתף אתנו את המידע אומר שהוא לא התרשם מהמאפיין. אני מצאתי אותו אמנם פחות שימושי לכתיבת כותרות אבל בהחלט חוסך זמן גדול בהעלאת תמונות מהכתבה לאאוטבריין.

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>