חדשות הפרסום באינטרנט – מרץ 2025

חדשות הפרסום באינטרנט מרץ 2025

חדש בגוגל: ראו מהם מונחי החיפוש בקמפיין פימקס בדוח מילות המפתח הרגיל (כמו מונחי החיפוש של קמפיין חיפוש רגיל) והחריגו מונחים לא רלוונטיים ישירות משם

שימו לב כי, העדכון האחרון המאפשר מילות מפתח שליליות בקמפייני PMX בא לידי ביטוי כאן, ומאפשר למפרסמים להוסיף מילות מפתח שליליות ישירות מהדוח, בדיוק כמו שהם רגילים לקמפיינים לרשת החיפוש.

עדיין לא זמין בכל החשבונות, היכן שזמין זה נראה כך:

לפוסט המקורי בלינקדאין.

תודה לאור קרן על העדכון הזה.

מריצים קמפייני לידים בפייסבוק? שימו לב לשינוי הבא!

הרצתם קמפיין לידים ונעלמו לכם תשובות בטופס?
זה כי לא שמתם לב לשינוי הזה!
כחלק ממגמת המעבר לקמפיינים אוטומטיים, מטא הוסיפה לאחרונה אפשרות התאמה אוטומטית של הטופס אם היא מזהה שזה יכול להניב לכם יותר לידים.
האפשרויות (נכון להרגע) שמטא יכולה לשנות בטופס שלכם:
✔️ הסרת תמונת רקע.
✔️ שינוי מיקום או דילוג על הפרטים המקדימים.
✔️ שינוי סדר השאלות.
✔️ דילוג על שאלות אופציונליות.
חלק מהנושאים האלו לא כל כך משמעותיים.
אבל, אפשרות דילוג על שאלות אופציונליות או על הפרטים המקדימים יכולים לעשות הבדל משמעותי.
רוצים להסיר את האפשרות?
פשוט כבו אותה.

תודה לאלי לביא על העדכון וצילום המסך:

https://www.facebook.com/share/v/1QwPPVgtLY

חדש בקמפייני דימנד ג'ן בגוגל אדס: אפשרות בחירת ערוצי פרסום לקמפיין

זמין במספר מוגבל של חשבונות, מתגלגל לכל היתר בקרוב.

כפי שאתם אולי זוכרים, קמפייני דימנד ג'ן מציגים מודעות על פני נכסים בבעלות גוגל.
מעכשיו ניתן יהיה לקבוע באילו ערוצי פרסום יוצגו מודעות הקמפיין.

מכיוון שדיווח הביצועים לקמפיינים מסוג זה עדיין לא מופרד לפי ערוצים, כרגע קצת קשה לקבוע אילו ערוצים יעילים יותר ואילו פחות, מה שאפשר לעשות בינתיים הוא להפריד כל ערוץ לקמפיין ולהשוות בין ביצועי הקמפיינים.

ככה נראית האפשרות:

העתיד של גוגל שופינג: מגוון דוגמנים ומידות לכל פריט, ואפשרות מדידה על עצמך

תודה ליוסי אלחנן על השיתוף – והסרטון הזה: https://www.facebook.com/reel/999834058231193

גוגל מרחיבה את הבטא של Search Max לחשבונות נוספים

סוג ההתאמה Search Max המופעל על ידי AI של גוגל זמין כעת בחשבונות נוספים, ומביא אופטימיזציה אוטומטית של מודעות לקמפיינים לרשת החיפוש.

איך זה עובד?

  • התאמה מורחבת של מונחי חיפוש – גוגל מתרחבת מעבר למילות מפתח וסוגי התאמה קיימים, משתמשת בדפי נחיתה, כותרות ותיאורים כדי להציג חיפושים חדשים ורלוונטיים.
  • אופטימיזציה של טקסט וכתובות אתרים – גוגל בוחרת באופן דינמי את דפי הנחיתה הרלוונטיים ביותר ומשלבת אותם עם כותרות ותיאורים מותאמים.
  • נכסים שנוצרו באופן אוטומטי – Search Max משלב כעת רכיבי מודעות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית, ומייעל עוד יותר את יצירת המודעות.

לידיעת המקור: https://searchengineland.com/google-search-max-beta-expands-453195

למידע על סוג ההתאמה החדש – Search Max: https://searchengineland.com/google-ads-search-max-match-type-450944

מבלי עדכון ממשי הגדלים למודעות בפייסבוק אינסטגרם קצת השתנו בזמן האחרון.

כיום ההמלצה של פייסבוק היא כזו:

גודל מומלץ לפיד: 1440×1440

גודל מומלץ לסטורי/רילס: 1440×2560

✂️ לגזור ולשמור————————————————

תודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה.

החל מחודש אפריל: גוגל תשנה את האופן בו GTM עובד, כך שהטאג של גוגל יטען לפני שליחת איוונטים

לידיעת המקור.

מודעות Google Local Service משתמשות כעת בקישורי ההזמנה שלך / booking links מפרופילים עסקיים

מעכשיו, גוגל תשייך את קישורי ההזמנות שלך שהיא מוצאת בפרופילים העסקיים שלך בגוגל באופן אוטומטי למודעות השירות המקומי של גוגל. וכשמחפש ממלא את קישור ההזמנה הזה, הוא יחויב בחשבון המודעות שלך כפי שגוגל תחייב אותך עבור שיחת טלפון או הודעה בתוך מודעות שירות מקומי.

מה השתנה?

גוגל אמרה שהחל מאתמול, 25 בפברואר 2025, אם גוגל תזהה קישור להזמנה המשויך לפרופילים העסקיים שלך בגוגל, היא תתחיל להציג את קישורי ההזמנות האלה במודעות השירות המקומי שלך.

גוגל גם אמרה שאתה תחויב עבור ההזמנות האלה כמו שאתה תחויב עבור שיחות או הודעות דרך מודעות שירות מקומי.

לידיעת המקור

הגדרות מותג בגוגל אדס: מה שאתם צריכים לדעת על הכללה ואי הכללה


הכללת מותג היא הגדרה המגבילה את הקמפיין שלך לרשת החיפוש להציג מודעות רק בחיפושים של מותגים ספציפיים. למעשה, זה נקרא בעבר "הגבלת מותג". אתה יכול לכלול את המותג שלך, המותגים של המתחרים, או כל מותג שתרצה.

הכללת מותג פועלת רק עם קמפיינים לרשת החיפוש המשתמשים בהגדרת מילות מפתח בהתאמה רחבה.

אי הכללת מותגים לחיפוש לא יכולה להזיק כתוסף לכל מסעות הפרסום שלך לרשת החיפוש שאינם מותגים. אם אינך רוצה להציג מודעות על שמות מתחרים, אל תהסס להשתמש בו גם למטרה זו.

למדו עוד על הנושא בפוסט זה

הכירו את Realize מבית טאבולה: Realize הוא פתרון חדש המתמקד בלעדית במשפך הביצועים (שיקול ופעולה) במקום ב"משפך מלא", עם כלים שלא קיימים מחוץ לרשתות חברתיות.

היתרונות של Realize כוללים:

– מיקומים בעלי נראות גבוהה

– שיפורים ב-Performance AI עם אפשרות לאופטימיזציה למעורבות

– מיקוד קהל חזוי שהפחית CPA ב-15% בבדיקות בטא

– ממשק משתמש פשוט יותר עם תהליכי עבודה פשוטים

– בקרות איכות ובטיחות מותג מתקדמות

לפרטים נוספים > https://www.taboola.com/advertise

תודה לאילן הבר על המידע הזה

פייסבוק / Meta מוסיפה מגוון עדכוני פרסומות המופעלות על ידי בינה מלאכותית עבור פייסבוק ואינסטגרם

בגדול – מטא החלה להשתמש במערכת אנדרומדה / Andromeda אשר מעריכה את ביצועי המודעות הן בפייסבוק והן באינסטגרם (ובקרוב Threads) על מנת לעזור לשרת הצגת המודעות של Meta לחזות אילו פרסומות ימצאו המעניינות ביותר לכל משתמש.

המשמעות היא שתהליך טירגוט המודעות של Meta נעשה הרבה יותר חכם בהצגת מודעות לאנשים שסביר להניח שיגיבו, בכל הקטגוריות, תוך ביצועים טובים יותר באמצעות טירגוט מבוסס AI.

במסגרת השינויים:

  1. הרחבת מודעות Advantage+ Catalogue שלה לקידום שותפות, ומספקת דרך נוספת להגיע לקהלים על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים.
  2. אפשרות חדשה שתאפשר למודעות Advantage+ שלה להציג מוצרים נוספים מקטלוג המוצרים שלך בעת קידום מערך מוצרים מועדף.
    "עם תכונה זו מותג אופנה יכול לבחור להדגיש ג'קטים מקולקציית האביב שלהם ולתת למערכת שלנו את האפשרות להגיש שמלה שלדעתנו גם קונה עשוי להתעניין בה. בבדיקות ראשוניות, מפרסמים ראו עלייה של 14% בהחזר על הוצאות פרסום בעת שימוש באופטימיזציה זו בממוצע".
  3. תצוגת דגמי AI בסגנון גוגל לבגדים, שתראה כיצד פריטים שונים נראים על דמויות שנוצרו על ידי AI במידות שונות, במטרה לאפשר לך לראות את המוצר על מבנה גוף דומה לשלך.
  4. תהליך צ'ק-אאוט יעיל עבור Advantage+ Shop Ads, שיאפשר למפרסמים לאסוף מידע ליצירת קשר ופרטים אחרים בתוך הרצף.
    התהליך המעודכן ינחה את הצופים המעוניינים במודעות לאתר המפרסם להשלמת רכישתם לאחר בניית העגלה שלהם בחנות פייסבוק, מה שיספק יותר יכולת למותגים לשלוט בתהליך המכירה.
  5. אפשרות יצירת טקסט AI עבור מודעות קטלוג, יחד עם כלים נוספים ליצירת תמונות AI (בנוסף לעריכת רקע)
  6. בדיקת הרחבת הגישה לתוספי המודעות מבוססי המיקום, המציגות חנויות מקומיות שהפריט המפורסם במלאי.
  7. בקרוב יתווספו גם מודעות באזור ההתראות בפייסבוק. מודעות התראה יוצגו רק לאנשים שעסקו בעבר במודעה, או "הראו עניין" בתוכן המותג.
  8. בקרוב מטא גם תיתן למפרסמים את היכולת לבקש מידע דוא"ל של משתמש כדי להחיל קודי קידום ממודעות קידום מכירות, כך שמיכ שירצה לקבל הנחה בקופון, יצטרך בעצם להירשם לאימיילים מהמותג ולהכנס לרשימות אנשי הקשר שלו.
  9. לסיום, מטא גם הופכת קישורי אתרים לזמינים במסגרת מבצעי אינסטגרם.

https://www.facebook.com/business/news/meta-ads-shoptalk-2025

ככה נראית אפשרות תצוגת מוצר במידות שונות:

וככה יראה תהליך הצ'קאאוט המשודרג עבור Advantage+ Shop Ads

פייסבוק עושה צעדים ראשונים לעולם ה-B2B

ומוסיפה כמה טירגוטים חדשים שנוגעים לעולמות ה-B2B

התחומים:

  • פניה למקבלי החלטות בחברות
  • עסקים חדשים בחודשים
  • פניה ליוצרי תוכן בתחומים שונים כמו אוכל, מוסיקה…
  • גודל חברה
  • והיקף מחזור (לא עובד בישראל)

תפנו לנציג שלכם הוא יעביר לכם את הרשימה העדכנית לכרגע

זה כנראה ילך ויתרחב בהמשך

תודה לגבי מנשה על העדכון

נראה איך יעבוד

לסרטון הסבר של ג'ון לומר בנושא.

הכירו את אינדיקטור השימושיות של נושאי חיפוש לקמפייני PMAX של גוגל אדס

גוגל אדס השיקה מדד חדש לקמפייני PMAX, שנועד לעזור למפרסמים להעריך את ההשפעה המצטברת של התנועה של נושאי החיפוש שלהם.

המחוון החדש מעריך אם נושאי חיפוש שנוספו מייצרים תנועה מצטברת חדשה או פשוט חופפים לאותות קיימים.

העדכון נותן למפרסמים נראות רבה יותר כיצד נושאי החיפוש תורמים לביצועי מסע הפרסום, ומאפשר לקבל החלטות טירגוט מושכלות יותר.

כן, אבל:

למרות שהתכונה משפרת את הנראות, מפרסמים עדיין מסתמכים על אופטימיזציות ה- AI של גוגל, אשר מגבילות שליטה ישירה על שאילתות חיפוש מדויקות.

https://searchengineland.com/google-ads-performance-max-usefulness-indicator-451873

מעכשיו בגוגל אדס: רשימות התאמה של לקוחות בתוקף רק ל 540 יום

גוגל שלחה הודעות למפרסמים עם שינויים קרובים ברשימות התאמות הלקוחות. גוגל תגדיר משך חברות מרבי חדש של 540 ימים עבור רשימות התאמות לקוחות החל מה-7 באפריל, 2025.

זה חל על רשימות התאמת לקוחות בפלטפורמות Google Ads ו-Display & Video 360.

גוגל מציעה למפרסמים סיוע ביישום מדידת המרות

זאת בהצעה חדשה לשיחה אחד-על-אחד עם מומחה מדידת המרות של גוגל.

במהלך השיחה אותה יש לערוך גם בהשתתפות המתכנת או מי שיש לו גישה לקוד האתר, יסבירו הנציגים הטכניים של גוגל כיצד יש להטמיע מעקב המרות באתר.

בתמונה: ההודעה על ההצעה אשר התקבלה במספר חשבונות פרסום בגוגל

Https://searchengineland.com/google-offers-tagging-support-appointments-for-advertisers-451365

עדכון אחר וחביב – לו ציפו רבים: ביקורות גוגל מיי ביזנס חזרו להיות מוצגות כעת בישראל.

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>