חדשות הפרסום באינטרנט – מרץ 2023

סרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/5GT7GI-W1ZU

מפרסמי בתי מלון ונכסי תיירות? הכירו את Performance Max For Travel Goals

מדובר בקמפיין PMAX ייעודי לנכסי מלון ותיירות, כאשר פריסת המודעות של סוג הקמפיין החדש תופיע בנכסים של גוגל: מפות, דיספליי, ג'ימייל, יוטיוב, hotel ads, דיסקאבר פיד, וג'ימייל.

התוצאה של הקמפיין החדש תהיה כזו בה גולש יעשה חיפוש על מלון כלשהו בתל אביב למשל, ומאותו רגע יקבל את כל המפרסמים הקרובים אליו (גאוגרפית ומבחינת מחיר) בכל אחת מהמדיות שציינתי מעל.

וכל זה – זמין לכל העולם בשבועות הקרובים

מפרסמי מלונות יכולים לבחור את נכסי המלון שלהם ממפה באמצעות הכלי לבחירת מלונות של גוגל תוך הגדרת קמפיין PMAX. גוגל תיצור באופן אוטומטי מודעות עבור המלון בכל פורמט, כולל עותק, תמונות וכתובות URL. ניתן לשנות כל אחת מהמודעות שנוצרו אוטומטית או להעלות נכסים מותאמים אישית.

כל קמפיין יכול לתמוך ב-100 נכסי מלונות עם מיקומים, תמונות ומסרים שונים.

כך נראות מטריקות של נכס ספציפי במנהל המודעות:

https://www.searchenginejournal.com/google-ads-launches-performance-max-for-travel-goals/481689/

ממשק חדש לגוגל אדס

הממשק מופיע כבר אצל חלק מהחברים בקבוצה, שלומי עמית שיתף אתנו את צילום המסך הזה:

שימו לב כי ממשק מונחי החיפוש עבר לטאב Insights & reports.

בקרוב מאוד בלינקדאין: מודעות הודעה – message ads של לינקדאין יוצאות לפנסיה ואותם יחליפו מודעות שיחה – conversation ads

מתווה ההחלפה בין סוגי הקמפיינים:
מה – 22 למאי תחל האטה.
מה- 19 ליוני אי אפשר יהיה לייצר מודעות הודעה חדשות
ומה- 31 ליולי לא יוצגו בכלל יותר מודעות הודעה
במהלך התקופה יש להעביר את כל הקמפיינים למודעת שיחה – Conversation Starter Ads
שהן מעין חצי צ'ט בוט לדסקטופ ומובייל שמופיע באינבוקס ויכול לנהל שיחה לשלוח לדף נחיתה להרשם לוובינר, סקר, גיוס או טופס לידים.
מודעות השיחה דיי דומות למודעות ההודעה הישנות, אלא שהן דורשות שיהייה פרופיל שהוא "סנדר" שממנו יוצאות ההודעות והוא מנהל את השיחה
בסוג הקמפיין החדש יש אפשרות לשלב כמה קריאות לפעולה שמצויות בטמפלט או להתחיל מדף חלק.
לינק למסמך העזרה של לינקדאין בעניין החלפת הקמפיינים:
https://www.linkedin.com/help/lms/answer/a1425381

תודה לגבי מנשה על המידע.

חדש בלינקדאין: תמיכה בקבצי ANIMATED GIF למודעות תמונה

למאפיין הזה אני מחכה מאז ומעולם, אולי גם אתם: כעת תוכלו להעלות קבצי ANIMATED GIF במהלך יצירת מודעת תמונה בודדת. תמונות GIF מונפשות חייבות להיות באורך 400 פריימים או פחות.

2 כלים חדשים בגוגל – ליצירת נכסים ולגיוס לקוחות חדשים

שבוע search ads של גוגל יצא לדרך בתחילת החודש עם שני כלים חדשים שיעזרו למפרסמים לספק קריאייטיב מהיר יותר וביצועים טובים יותר:

  • יצירת נכסים חדשים עם ה-AI של Google גוגל מציעים בהגדרות הקמפיין לאשר תיבת בחירה הנקראת "נכסים שנוצרו אוטומטית" אשר מייצרת רכיבי מודעה חדשים על סמך הנכסים הקיימים של המפרסם ודף הנחיתה. תכונה זאת זמינה כעת לכל המפרסמים בשפה האנגלית. שפות נוספות לנכסים שנוצרו אוטומטית יושקו בהמשך השנה.
    שימו לב: מדובר במאפיין שניסיתי בעצמי, ולא היה מוצלח בלשון המעטה. לדעתי, ה AI של גוגל צריך להשתפר עוד הרבה מאוד כדי שיהיה מוצלח. אני בינתיים מוותרת על התכונה הזאת בקלות.
  • יעדי גיוס לקוחות חדשים יעד חדש לרכישת לקוחות חדשים עבור קמפיינים לרשת החיפוש הושק ברחבי העולם.
    ליעד רכישת הלקוחות החדש יש שני מצבים:
    • ערך לקוח חדש: הצע הצעות גבוהות יותר עבור לקוחות חדשים מאשר עבור לקוחות קיימים.
    • לקוחות חדשים בלבד: הצע הצעות ללקוחות חדשים בלבד.

שימו לב כי יעד גיוס לקוחות חדשים לא מתאים לכל המפרסמים, וכי באתרי איקומרס, הקצאת ערך נוסף ללקוח חדש עלולה לעוות את הנתונים המדווחים.

להודעה של גוגל בשני הנושאים: https://support.google.com/google-ads/answer/13352636

החל מסוף החודש (31 למרץ) – גוגל אדס תשתמש בהגדרות חלון ההמרות של אנליטיקס 4 – GA4

שינוי זה יבטיח דיווח עקבי בין שתי הפלטפורמות, ונוגע רק להמרות מיובאות מ GA4 (ולא להמרות גוגל אדס, שחלון ייחוס ההמרה שלהן עצמאי).

החל מ-31 במרץ 2023 גוגל אדס תשתמש אך ורק בהגדרות חלון ההמרות של GA4, כלומר מפרסמים לא יוכלו עוד להגדיר חלונות המרה באופן עצמאי.

נכון לעכשיו, ניתן להגדיר את חלון ההמרות באופן עצמאי גם ב-Google Ads וגם ב-GA4, מה שמוביל לאי התאמה בדיווח הביצועים בין שתי הפלטפורמות.

https://www.searchenginejournal.com/google-to-unify-ga4-google-ads-conversion-windows/482128/

חדש באאוטבריין: בקמפיניים של Max conversions לא מעדכנים יותר Bid

ניתן לקבוע Cap אבל המערכת לא ממליצה. ה-Bid ינוהל כולו ע"י המערכת.

תודה לאילן הבר על העדכון הזה, וצילום המסך הנלווה:

החל מהחודש: גוגל ביטלו את אפשרות הטירגוט או ההחרגה של "עניין בחיפוש: אנשים שמחפשים את מיקומי היעד שלך".

גוגל אומרת שלאפשרות הזו יש שיעורי אימוץ נמוכים וגילתה שהיא לא בשימוש יעיל. מפרסמים עדיין יכולים למקד לאפשרויות "נוכחות או עניין" או "נוכחות".

למידע המלא:

https://www.searchenginejournal.com/google-ads-announces-changes-to-location-targeting-settings/481012/#close

הכירו את הקהלים הדינמיים של לינקדאין

מאפיין חדש בלינקדאין אדס: "dynamic audiences", מציע לכם את האפשרות לייצר רשימת חברות חדשה לטירגוט, וזאת מתוך קהל של חברות שהעלינו ללינקדאין, בפילוח לפי מידת האנגייג'מנט של החברה, וסגמנט חברה.

כך – תוכלו למשל ליצור קהל של החברות המעורבות ביותר בפוסטים שלכם, ולספק להם מידע מעמיק יותר, ולחלופין – תוכלו לייצר קהל של הכי פחות מעורבים, וספק להם מידע כללי יותר.

ליישום – מוזמנים לצפות במצגת שכאן: https://www.dropbox.com/s/75hxnfy2qlq09v1/linkedin%20audience.pdf

לינקדאין משיקה: תכונות AI לאופטימיזציה של פרופילים ורשימות משרות

תכונות הAI החדשות מיועדות לעזור למשתמשים לכתוב כותרות, סיכומים ותיאורי תפקידים בצורה טובה יותר.

כותרות אזור "אודות" נכתבים על ידי AI

הבינה המלאכותית תנתח את המידע שסיפקת על חוויות התעסוקה והכישורים שלך, יקבע איזה מידע הוא המרשים ביותר, ותסכם את המידע הזה לכותרת ואזור "אודות" בפרופיל שלך.

הוא ישתמש בטון הדיבור המוצג בשאר פרופיל הלינקדאין שלך כדי להבטיח שהכותרות והסיכומים שנוצרו ב AI מותאמים אישית לך.

תכונה זו תהיה זמינה למנויי פרימיום נבחרים החל מהיום, עם השקה לשאר מנויי הפרימיום במהלך החודשים הקרובים.

תיאורי משרות שנוצרו על ידי AI

מחולל תיאור התפקיד של AI של LinkedIn יעזור למעסיקים ליצור תיאורי תפקיד טובים יותר בהתבסס על שם המשרה, שם החברה, סוג מקום העבודה, סוג המשרה והמיקום. תכונת הבינה המלאכותית תאפשר לך גם ליצור תיאורי תפקידים המבוססים על אנשים ברשת שלך שהכישורים והניסיון שלהם תואמים את המועמד האידיאלי שלך.

מטפיין זה יהיה זמין לפרסמי משרות נבחרים בארה"ב, הודו, בריטניה, קנדה ואוסטרליה, עם השקה למעסיקים נוספים בהמשך השנה.

https://www.searchenginejournal.com/linkedin-ai-profiles-jobs/482438/#close

מיקום מודעות ב Facebook instant articles – יהיה לא זמין החל מאמצע אפריל

כך – לפי הודעה שקיבלה הילה יאיר במנהל המודעות שלה בפייסבוק. תודה להילה על העדכון.

גוגל מוסיפה לוגו למודעות ומחליפה את המילה "מודעה" במילה "ממומן" שנכנסת בשורה נפרדת מעל המודעה

תודה לאופיר קנלשטיין שהבחין בשינוי ושיתף צילום מסך:

ולסיום.. תנו ל AI לעשות לכם את העבודה

הנושא הכי חם החודש המשיך להיות ג'נרטיב AI, ואיך שהוא יכול לעזור למשווקים להשתפר.

כתיבת מודעות לגוגל, ניתוח פעילות מתחרים, והצעות לשיפור דפי נחיתה הם רק חלק קטן מהתוצרים שאתם יכולים להיעזר בAI לייצר.

מוזמנים לקרוא אחד מהמאמרים המוצלחים שאני קראתי – ובו כל מה שתוכלו כמנהלי קמפיינים לקבל מ chat gpt , והפרומפטים שיביאו אתכם לשם:
https://searchengineland.com/chatgpt-prompts-for-ppc-392443

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>