לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/ENSW_22t0CI
החל מהיום – Merchant Center Next זמין לכל המפרסמים
לדעתם של החברים בקבוצה – הממשק החדש שאמור להיות פשוט יותר, לא מציע חוויה יותר טובה או יכולות משופרות.
ההחלפה לממשק החדש תתקיים ב 19 לאוגוסט, וכפי הנראה גוגל לא יאפשרו לחזור להשתמש בממשק החדש אחרי מועד זה.
מוזמנים לקרוא על התכונות החדשות שמציע Merchant Center Next כאן: https://merchants.google.com/mc/whatsnew?a=435561001&hl=he
חדשות מרעישות במיוחד: גוגל הודיעה שהיא *לא* תפסיק להשתמש בעוגיות צד ג' !
נעה ויינפרס שיתפה את הידיעה שבוודאי גורמת לרבים מאיתנו לנשום לרווחה
ביטול עוגיות צד ג' היה גורם לפגיעה ביכולת של המפרסמים לעקוב אחרי פעילות המשתמשים ולהציג פרסומות מותאמות אישית, מה שהיה מצמצם את האפקטיביות של הקמפיינים הפרסומיים .
בנוסף, זה היה מקשה על מדידת ביצועים ויישום ריטרגטינג, מה שמוביל לאופטימיזציה פחות יעילה של תקציבי הפרסום.
כעת, גוגל בוחנת פתרונות אחרים- אשר יאפשרו להגן על פרטיות המשתמשים תוך שמירה על יעילות הפרסום.
לכתבה המלאה > https://www.engadget.com/google-isnt-killing-third-party-cookies-in-chrome-after-all-202031863.html
מעכשיו בגוגל אדס: התאמה רחבה מסומנת כברירת מחדל בעת הקמת קמפיין חדש לרשת החיפוש
מהלך זה עולה בקנה אחד עם הדחיפה של גוגל לעבר ניהול קמפיינים אוטומטי יותר, מונע בינה מלאכותית, מה שעשוי לפשט את הגדרת הקמפיינים עבור מפרסמים מתחילים.
ככה נראה מעכשיו ממשק יצירת קמפיין חיפוש חדש:
כך, עלינו לשים לב ולבטל את הסימון "התאמה רחבה" בעת יצירת קמפיין חיפוש חדש מעכשיו, וזאת כדי למנוע מיקוד רחב לא מכוון.
https://searchengineland.com/google-ads-broad-match-default-new-search-campaigns-444003
חדש באאוטבריין! בניית Engagement Conversions אוטומטית בחשבון שיכולים לעזור לניהול פאנל הלקוחות.
3 המרות ברירת המחדל הן: זמן גלישה בדף, עומק גלילה וקליקים. כל אחד מאלה יכול להיות מוגדר על סמך הצרכים הספציפיים שלכם (כלומר, עומק הגלילה יכול להיות 50%, זמן הגלישה בדף יכול להיות 45 שניות וכו').
להלן צילום מסך ובו התראה על 3 המרות חדשות בהן ניתן להשתמש כמו גם שלושת ההמרות החדשות מוצגות במערכת.
לפרטים נוספים >
https://www.outbrain.com/help/advertisers/what-are-engagement-conversions-and-how-do-they-work
אילן הבר ששלח לנו את העדכון מוסיף כי הפיצ'ר עדיין לא נפתח בכל החשבונות.
גוגל משיקה כלי שמטרתו לפשט הגדרת המרות משופרות
הכלי ששמו EC Assist, הוא תוסף Chrome המיועד לעזור למפרסמים לפתור בעיות ולבצע אופטימיזציה של הגדרת המרות משופרות.
כדי לבצע בדיקה יש להתקין את התוסף, להכניס המרת בדיקה ולקבל מהתוסף המלצות לשיפור מדידת ההמרה
קישור לתוסף החדש: https://chromewebstore.google.com/detail/ec-assist/ocbgeehdokdphajhdlbklbccnlknjnai?pli=1
עכשיו בוולט: Wolt ads
רן יסטרוב עדכן בקבוצה ושיתף את צילום המסך הבא מאפליקציית וולט:
בחיפוש קצר מצאתי אתר המסביר עוד על שירות המודעות של וולט כאן: https://explore.wolt.com/en/deu/wolt-ads
וטופס הרשמה לשירות הפרסום בקישור הזה: https://explore.wolt.com/en/isr/wolt-ads
ההרשמה פתוחה למסעדות, מותגים, קמעונאים וסוכנויות פרסום.
כמה שיפורים משמעותיים בדוח מונחי החיפוש של גוגל אדס
מטרת השינויים היא לשפר את ביצועי המודעות ולתת למפרסמים שליטה רבה יותר על התנועה הקשורה למותג שלהם.
העדכונים הם:
- המלצה חדשה על הכללת מותג בהתאמה רחבה.
- אפשרות אי הכללות מותג בכל סוגי ההתאמה ומודעות חיפוש דינמיות.
- נראות משופרת בדוחות מונחי חיפוש.
שאילתות חיפוש באיות שגוי מדווחות כעת עם שאילתת החיפוש המאויתת נכון. המשמעות היא שבממוצע, 9% ממונחי החיפוש שהוכנסו בעבר תחת "אחר" עקב שגיאות כתיב בדוח מונחי החיפוש גלויות כעת. - חסימה קלה יותר של חיפושים באיות שגוי.
כל שגיאות הכתיב של מילה אחת ייכללו בהחרגה כאשר רק מילה אחת זו תתווסף כשלילית."
https://searchengineland.com/google-ads-updates-search-query-matching-443671#:~:text=Google%20today%20announced,added%20as%20negative.
שימו לב לפני שאתם מפעילים את אופטימיזציית הAI של פייסבוק אדס
רן לובינסקי מעדכן כי : נניח שאתם מעלים מודעה במטא ומשתמשים בכלי האופטימיזציה שלהם (יש 8 אפשרויות אופטימיזציה), בהם לאחרונה נוספה אפשרות של מעין מתיחת הקריאייטיב באמצעות Ai. ונניח ואתם לא מרוצים ורוצים לכבות את המיטוב שעשיתם (או את כולם). הכיבוי לא יעבוד אחרי שהמודעה באוויר. גם שכיביתם, וגם שנראה שהמיטוב כבוי, המודעה עדיין תופיע גרוע עם המיטוב פעיל. הפיתרון הוא רק להעלות את המודעה מחדש.
אאוטבריין משיקה: כלי אופטימיזציית תמונות באמצעות AI
הכלי משתמש בנתוני הקמפיין שלכם, תמונות עם הביצועים הטובים ביותר ובפרמטרים שאתם מגדירים (כמו קהל יעד ואווירה) כדי להציע תמונות חדשות שיעודדו מעורבות ויגדילו את לחיצות (CTR). התמונות שיוצר Image Optimizer יסומנו תמיד בסימן מים "AI" לשקיפות מלאה.
בנוסף, בקרוב תשיק אאוטבריין את ספריית המדיה Amplify. ספריה זו תשולב בתהליך יצירת הקמפיין ותאפשר גישה קלה, ניהול ושימוש חוזר בתמונות שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית, לניהול יעיל יותר של הקריאייטיב בקמפיינים שלכם.
ככה זה נראה:
אופיר קנלשטיין ששיתף את הפוסט אומר שהכלי החדש משאי מקום רב לשיפור..
חדש בטאבולה: דוחות אוטומטיים בדומה לדוחות באאוטבריין.
תודה לאילן הבר על העדכון וצילום המסך הזה להמחשה:
ניסוי המונטיזציה החדש ביותר של פייסבוק: מודעות בהתראות שלך
כנראה מדובר בניסוי מוגבל לרשימה מצומצמת של חשבונות, ורק למכשירי אנדרואיד בעת שימוש באפליקציה.
הניסוי החדש של פייסבוק מאפשר לחברות לקנות מקום ברשימת ההתראות, אך אינו מאפשר למשתמשים לבטל את הסכמתם לצפייה במודעות.
ככה זה נראה:
https://www.pcmag.com/news/facebooks-newest-monetization-experiment-ads-in-your-notifications
וידיעה קצרה לסיום – גוגל אדס אדיטור יצא בגרסא חדשה 2.7 אשר משלבת הצעות בינה מלאכותית ומאפיינים חדשים נוספים של גוגל אדס.
מוזמנים לנסות
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.