להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=c6M9uq7N7Jk
שלום לכולם, כאן מיכל מורנו עם חדשות הפרסום באינטרנט לחודש יולי 2019!
כהרגלנו – לפניכם חידושי החודש האחרון בכל מערכות הפרסום הגדולות, ובהם כמה דברים שכדאי לכם מאוד לדעת אם אתם רוצים להיות מובילים מקצועיים בתחום 🙂
אז קדימה -נתחיל הכי מהר שלנו, ולאט לאט נגביר את הקצב..
אפשרות קביעת תקציב חודשי בקמפיינים של חיפוש בגוגל!
ללא ספק – החדשה הכי מרעישה שלנו החודש היא כי מעכשיו ניתן לקבוע תקציב חודשי ולא רק תקציב יומי. זמין כאומר בקמפיינים של חיפוש בלבד, ומבדיקתי – עדיין לא בכל החשבונות.
ככה נראה ממשק בחירת תקציב חודשי – בהגדרות הקמפיין:
תודה לעידן לוי על העדכון הזה!
ואפשרות חדשה ביוטיוב: לקביעת תקציב כולל בקמפייני וידאו
מאפיין זה מזכיר את תקציב ה-Lifetime של פייסבוק. יש לקבוע תזמון לקמפיין כדי להפעיל.
רוית חיימוב שיתפה את צילום המסך הבא מתוך הממשק שלה:
כעת בבטא ביוטיוב: אפשרות שילוב טפסי לידים במודעות TrueView for Action
ליאב אזרן – תפס מודעת לידים של סלקום ביוטיוב – והיא נראית כך:
כאמור – נמצא כרגע בגרסאת בטה למפרסמים נבחרים.
אם יש לכם נציג בגוגל – כדאי שתבדקו אתו האם יוכל לפתוח עבורכם את האפשרות.
לכתבה בנושא: https://www.ppchero.com/youtube-lead-form-ads-for-ppc-what-you-need-to-know-before-getting-started/
ועוד באותו עניין – גוגל מרחיבה את המדיה של
true view for action, וקמפיינים אלה יהיו זמינים להצגה גם ברשת שותפי הוידאו של גוגל, הכוללת גם מעברונים באפליקציות
קמפיינים חדשים מסוג true view for action יצורפו אוטומטית גם לרשת שותפי הוידאו של גוגל.
ליידעת המקור בנושא: https://marketingland.com/trueview-for-action-inventory-extends-to-google-video-partners-264209
לינקדאין מציגה באופן רשמי את מודל ה OBA – Objective Based Advertising
ומשחררת לכולם את העדכונים במנהל המודעות שלה,
הכוללים שלושה סוגים חדשים של מטרות קמפיינים:
- מודעות למותג – Brand Awareness
- המרות באתר – Website conversions
- מועמדים למשרה (פרסום משרות למועמדים) – Job Applicants
בנוסף עודכנו המודלים לתמחור של קמפיינים של "ביקורים באתר" כך שיחייבו עבור קליקים, וקמפיינים של "אנגייג'מנט" כך שיחוייבו עבור כל סוג של מעורבות במודעה.
מה אתם צריכים לעשות עם זה?
להכנס לממשק המודעות של לינקדאין ולבדוק האם יש להם קמפיינים פעילים שמסומנים כ LEGACY. במידה ויש כאלה – עליהם לייצר עותק לקמפיין ולהפעיל את העותק במקום המקור, וזאת כדי לקבל את הפונקציונליות החדש בקמפיינים ותיקים.
לידיעת המקור בנושא:
https://www.searchenginejournal.com/linkedin-adds-3-new-marketing-objectives-to-campaign-manager/316225/#close
חדש בגוגל שופינג – גם בישראל: הצגת ביקורות של צרכנים על מוצרים
גוגל מודיעים כי יאפשרו לקמעונאים לפרסם תמונות של לקוחות עם המוצר שהם רכשו בקמפיין גוגל שופינג, מה שיייצר מצב בו מחפשים יוכלו לראות מודעה למוצר שחיפשו, בליווי עדות של לקוח.
לידיעת המקור: https://www.searchenginejournal.com/google-to-display-customer-photos-in-shopping-ads/316411/
תודה למוטי אסולין על העדכון
מיקום חדש-ישן למודעות בפייסבוק בישראל: Search Results
אופיר קנלשטיין תפס את העדכון כבר באויר, וככה זה נראה בממשק הפרסום:
ובתוצאות החיפוש לגולש:
החברים בקבוצה אומרים.. שקודם כדאי שפייסבוק יארגנו לכולנו חוויית חיפוש טובה, ואז נוכל ליהנות מהמיקום החדש כמו שצריך 🙂
פייסבוק מחזירים את הערכות החשיפה לקהלים מותאמים אישית
הערכות החשיפה של פייסבוק עבור Custom Audiences אשר הוסרו בחודש מרץ בגלל בעיות אבטחה, יוחזרו לממשק הפרסום – כך לפי הודעה שפרסמה פייסבוק בנושא.
לידיעת המקור בנושא: https://wersm.com/facebook-is-bringing-back-reach-estimates-for-custom-audiences/
החל מה19 לאוגוסט – פייסבוק משנה את נראות מודעות הניוזפיד למכשירים ניידים
במסגרת השינוי – יוצגו 3 שורות טקסט (במקום 7) לפני הרחבת הטקסט, וישונה יחס הרוחב:גובה של התמונה / סרטון במודעה כך שיהיה 4:5 במקום 2:3.
שימו לב: קריאטיבים קיימים יחתכו אוטומטית להתאמה לגודל החדש
תמונה הממחישה את ההבדללים בין הפורמט הקיים כעת לפורמט החדש:
למידע נוסף: https://digiday.com/marketing/facebooks-news-feed-ads-changing/
גוגל פותחת את אפשרות הפרסום של מודעות בראש דף הבית של יוטיוב לכל המפרסמים
YouTube Masthead Ads
זאת בעקבות ניסוי בטה מוצלח שהסתיים לאחרונה.
עד מוקדם יותר השנה, הדרך היחידה לרכוש מודעות YouTube Masthead הייתה לבצע השתלטות של יום שלם כך שכל מי שמבקר ב- YouTube ביום מסוים יראה את המודעה.
אפשרות זו עדיין זמינה, אך עלות הפעלת מודעות YouTube Masthead במשך יום שלם הפכה את העניין ליקר מדי עבור מפרסמים רבים.
זאת ועוד – בהשתלטות של יום שלם לא היתה מעולם אפשרויות טירגוט כפי שיש בעת רכישת המודעה על בסיס יומי.
כעת, לכל המפרסמים יש אפשרות לרכוש מודעות Masthead ב YouTube על בסיס עלות לאלף הופעות – CPM, ולהשתמש בטירגוטים מתקדמים לקהלים.
גוגל מציינת כי פורמט Masthead יישאר כמיקום שמור, גם בעת רכישה על בסיס חשיפות/ CPM, מה שאומר שהחשיפות שלו יהיו מובטחות מראש לתקופה הנבחרת.
רוצים לראות איך סרטון שלכם יראה כמודעת מסטהאד?
מוזמנים לבדוק כאן:
https://www.youtube.com/yt/videomasthead/
ליידעת המקור: https://www.searchenginejournal.com/google-makes-youtube-masthead-ads-available-to-all-advertisers/317957/
גוגל מוציאה תוסף ארגז כלים נהדר לוורדפרס
ארגז הכלים החדש ארוז בצורת תוסף וורדפרס, והוא כולל את האפשרות לראות דאטא מאנליטיקס, סרץ' קונסול, אדסנס, פייג' ספיד ואופטימייז.
זה לא מחליף את העבודה עם המערכות האלו ולהבנת עומק של מצב האתר תצטרכו בכל זאת להכנס אליהם, אבל סייט קיט בהחלט מאפשרת כבר עכשיו מבט מקיף מתוך האתר, הופכת את החיים שלכם לקלים יותר וחוסכת לכם זמן.
אם אתם קצת טכנולוגים – ממש טיפ טיפה – ההתקנה מאוד פשוטה ומסבירה את עצמה.
למידע נוסף: https://sitekit.withgoogle.com/
ודה לנתלי מון על המידע הזה.
המיקום הבא למודעות באינסטגרם: טאב "אקספלור"
אקספלור – למי שלא יודע, הוא הטאב שמראה לכם תמונות וסרטונים פופולריים שאולי תאהבו.
מה שפייסבוק מתכננים לעשות – הוא לא להכניס מודעות ישירות לטאב האקספלור, אלא לתת לכם להכנס למשהו שמעניין אתכם, ואז.. אחרי שראיתם את התוכן ואתם מחפשים עוד דברים מעניינים לראות בסקרול, להציע לכם פרסומות.
סרטון שממחיש איך תראה הפרסומת:
הניסוי יתחיל בקרוב במודל מצומצם, ואם יצליח יתרחב לכל החשבונות בהמשך
לידיעת המקור: https://techcrunch.com/2019/06/26/instagram-explore-ad/
עד כאן להיום חברים,
מאחלת לכולנו חודש אוגוסט פעיל ושמח!
מיכל מורנו פועלת בזירת השיווק באינטרנט בישראל ובעולם מאז שנת 2002, מנהלת ביד רמה ועם חיוך מסביר פנים את אחת מקבוצות השיווק באינטרנט הגדולות בישראל, הקבוצה היחידה המתמחה בגוגל אדס, לינקדאין אדס, פייסבוק אדס, והקשר ביניהן.
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
במסגרת פעילותה בקבוצה ובכלל- מדי כמה שבועות מוציאה סרטון סיכום של החידושים האחרונים בעולם הפרסום באינטרנט, והמהלכים המתוכננים בעתיד הקרוב.
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.