חדשות הפרסום באינטרנט – ינואר 2025

מהחודש בפייסבוק אדס – אפשרות ייצוא של פרטי לידים ישירות ל google sheets

שיתף שלומי עמית שהבחין במאפיין באחד מחשבונות הפרסום שלו.

אין ספק שהחיבור הזה יחסוך להרבה אנשים את הצורך בהתממשקות דרך MAKE.

עדיין לא ברור אם האפשרות החדשה רלוונטית רק לטפסים חדשים או גם לקיימים.

ככה זה נראה:

אורנה לבנה, שראתה את המאפיין גם אצלה בחשבון פרסום, שיתפה את כמות ההרשאו שצריך לתת לפייסבוק בגליונות גוגל שלכם:

נעים להכיר: מאפיינים חדשים לקמפייני PMAX

להלן החידושים לפי נושא.

בקרות נוספות של הקמפיין שיעזרו ל AI להתכוונן

  • מילות מפתח שליליות ברמת הקמפיין מתגלגל כעת לכל המפרסמים
  • יעד "רכישת לקוח חדש" עם אפשרות לתת ערך גבוה
  • אי הכללות מותגים עבור פורמטים שונים בקמפיינים של איקומרס עם product feeds
  • עדכוני PMAX:
  • מילות מפתח שליליות כללים בקמפיינים של איקומרס עם product feeds
  • אי הכללות דמוגרפיות
  • מיקוד למכשירים

דיווח עמוק יותר על חיפוש

  • אינדיקטור שימושיות של נושאי חיפוש

דיווח משופר על קבוצת נכסים

  • יכולת לפלח ולהוריד ביצועי קבוצת נכסים

להודעה של גוגל בנושא:

https://blog.google/products/ads-commerce/new-performance-max-features-2025/

מעכשיו בגוגל מרצ'נט סנטר – קצת יותר סבלנות והכלה של שפות

גוגל החליטו סוף סוף לשחרר את הלחץ מחסימת חשבונות מרצ'נט בגלל שפת האתר ושמות המוצרים.
החל מהחודש האחרון חשבונות מרצ'נט לא יחסמו בגלל ששמות המוצרים או חלקים באתר לא היו בשפה של הפיד.
*הצ'קאוט והתשלום חייבים להיות בשפה של הפיד
(אם יש לכם כפתור buy now או pay now, checkout וכו עדיין יכולים לקבל חסימה)

תודה לעופר זוסמן על העדכון

חדש בלינקדאין: אפשרות קידום פוסטים מפרופיל אישי

המאפיין החדש הנמא כעת בבדיקה בלינקדאין, מאפשר ליוצרי תוכן לקדם פוסטים שכתבו באמצעות מערכת הפרסום של לינקדאין, וזאת ללא שימוש בדף של חברה ובלי קשר אליו.

מדובר בהרחבה של מודעות thought leadership אותן אנחנו כבר מכירים, אבל הפעם ללא מעבר בחשבון פרסום של חברה אלא ישירות מפרופיל פרטי.

למידע המלא של לינקדאין בנושא הכולל פירוט על סוגי הפוסטים הניתנים לקידום והפרופילים מהם ניתן לקדם פוסטים: https://www.linkedin.com/help/lms/answer/a6584635

חדש בגוגל אדס – ממשק הצעות AI לתוכן של מודעות שנפתח מימין לממשק יצירת המודעה

עופר זוסמן ששיתף את העדכון אומר כי הממשק נפתח אוטומטי כשבאים לתקן מודעה,
והעלה לו את הציון למודעות ברגע…
כרגע הבטא בארה"ב אמור להגיע לכל החשבונות בימים הקרובים

הכירו את טאב Measurement Insights החדש בלינקדאין אדס

לינקדאין בקפיצת מדרגה נוספת של ייחוס המרות וניתוח קמפינים – למטמיעי CAPI

זוהי כרטיסייה חדשה בקמפיין מנג'ר של לינקדאין אדס המספקת למפרסמים תצוגה מלאה של מדדי הביצועים בפאנל המלא, כמו גם תובנות על חשבונות, ביצועי קמפיינים.

[טיפ]: על מנת לפתוח את הדוח המלא יש לחבר את ה-CRM שלכם ללינקדאין – לייבוא אופליין של המרות (CAPI).

הנושא החדש נמצא תחת Measurement – Insights שבתפריט השמאלי במנהל המודעות.


כמו כן תוכלו לנתח כל שלב בפאנל המלא והמיקום ב Pipeline ברמת שמות החברות שאתם מטרגטים (קליק על שלב בפאנל יתן לכם פרטים על החברות הנמצאות באותו שלב),


ותוכלו גם לקבל "מבט על" של ביצועי החשבון ולהשוות בין המטריקות השונות על ציר הזמן.

לינקדאין מציגה גם data driven attribution – שיאפשר לכם לייחס קרדיט לכל האינטראקציות עם המודעות לאורך משפך השיווק המשפיעות על ליד.


ניתן גם לראות גם מידע על מאפייני הפרופילים המטרגטים והמיקום שלהם בפאנל.

ולזהות את הקמפיינים והמודעות המוצלחים ביותר.

חדש בגוגל אדס: ניסויים בחלוקת תקציב בין קמפייני דיספליי / דינמיים לקמפייני PMAX

מכירים את זה שאתם פותחים קמפיין שופינג וגם PMAX ומתקשים להחליט איזה מהקמפיינים מייצר יותר מכירות באתר? עכשיו אתם יכולים לבדוק את החלוקה באופן מדעי באמצעות ניסוי הטיית תקציב.

איך זה עובד:

  1. נווט לאזור קמפיינים -> ניסויים בגוגל אדס
  2. צור ניסוי חדש: לחץ על לחצן הפלוס, בחר ניסויי PMAX ובחר "בדיקה לעומת מסע פרסום לרשת החיפוש או לרשת המדיה".
  3. הגדרת בקרה: בחר קמפיין DSA או לרשת המדיה כשיר שעומד בדרישות המובהקות הסטטיסטית.
  4. פיצול תנועה: הגדר כמה תנועה תפוצל בין מסע הבקרה ל-PMax.
  5. הגדר קבוצת ביקורת: בנה מסע קמפיין PMax חדש כקבוצת ביקורת, תוך הבטחת נכסים, תקציבים ואסטרטגיות הצעות מחיר מתאימים ליעדים.
  6. סיים ותזמן: תן שם לניסוי, הגדר תאריכי התחלה וסיום והפעל אותו.

למה זה מעניין?

עדכון זה מאפשר לך להריץ ניסויים מבוקרים בגוגל אדס, ומספק תובנות ברורות לגבי הביצועים של הקצאת תקציבים מחדש לקמפיינים של PMax בהשוואה לסוגי קמפיינים מסורתיים כמו DSA או רשת המדיה.

גישה מונעת נתונים זו עוזרת לך לייעל את הקצאת התקציב שלך בביטחון, מה שמוביל להוצאה יעילה יותר של מודעות ולשיפור הביצועים.

https://support.google.com/google-ads/answer/15637732?hl=iw&sjid=9215840138431717574-EU

דוח החברות החדש של לינקדאין אדס

עכשיו זה רשמי – דו"ח חברות / Comapny report חדש בלינקדאין אדס מאפשר לכם לראות אילו עסקים מקיימים אינטראקציה עם המותג שלכם בלינקדאין.

ככה זה נראה:

אפשר לפלטר לקמפיין מסויים או כמה קמפיינים ואפשר גם לייצר קהל דינמי לפי מידת מעורבות לטירגוט מחדש.

חדש בגוגל אדס: תובנות מונחי חיפוש של קמפייני PMax מציגות את מקור המונח

מדובר בעמודה חדשה שנוספה לדוח תובנות מונחי החיפוש של PMAX המאפשרת לראות נושאי חיפוש, כתובות אתרים, נכסי קריאייטיב ועוד.

עמודה זו מציגה את הסיבה מאחורי ההחלטה של ​​גוגל להפעיל את המודעה עבור קטגוריית חיפוש ספציפית.

תוכלו לבדוק אם העמודה החדשה הזו זמינה בחשבונכם על ידי ביצוע השלבים הבאים:

Campaigns > Insights and reports > Insights > Search terms insights section > Search category

קמפיינים > תובנות ודוחות > תובנות > קטע תובנות מונחי חיפוש > קטגוריית חיפוש.

https://www.seroundtable.com/google-ads-pmax-search-terms-insights-source-column-38761.html

מהחודש הבא בגוגל אדס -אימות גישה נדרש בכל עדכון תקציב

החל מה-3/2/2025 לא תוכלו לעלות תקציב בקמפיינים או להוריד מבלי לאמת את גישתכם. אימות רגיל של גוגל.

לא מורכב, אבל חייב.

תודה לגבי מנשה על העדכון

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>