חדשות הפרסום באינטרנט – ינואר 2024

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/m-Q-aVqDRLE

הכירו את הקהלים החזויים של לינקדאין

מדובר במאפיין חדש שמחליף את קהלי הלוקאלייק ומונע על ידי בינה מלאכותית.

הדיבור בלינקדאין הוא שהקהלים החזויים זה כמו לוקאלייק על סטרואידים:

הוא לוקח את הקהלים הכי מוצלחים שלך – מליד ג'ן, המרות באתר או כל מקור אחר שתבחר, ובעזרת ai מוצא לך קהל שהוא לא רק דומה מבחינת מאפיינים, אלא גם ממיר.

שימו לב: כדי לחזות קהל הוא צריך קהל בסיס של 300 פרופילים לפחות.

תודה לגבי מנשה על העדכון.

החל מהשבוע – מטא מסירה אפשרויות טירגוט מפורטות נוספות ממנהל המודעות

לפי מטא: "החל מ-15 בינואר 2024, אנו מסירים או מאגדים כמה אפשרויות טירגוט מפורטות הקשורות לנושאים שאנשים עשויים לתפוס כרגישים. קבוצות מודעות קיימות עם אפשרויות טירגוט המושפעות מהשינוי ימשיכו לפעול עד 18 במרץ 2024, אך ידרשו ממך לעדכן את בחירת הטירגוט שלך. לאחר תאריך זה, נפסיק להציג מודעות לאפשרויות הטירגוט המפורטות שהופסקו, וערכות המודעות המושפעות עשויות להיות מושהות".

מטא אומרת שהאפשרויות ה"רגישות" מתייחסות לתחומי עניין הקשורים לבריאות, גזע ו/או אתניות.

מטא אומר שמפרסמים מושפעים יראו התראת אזהרה במנהל המודעות, המתריע בפניהם אם אחד ממסעות הפרסום שלהם דורשים עדכון לאחר שהשינוי ייכנס לתוקף. Meta גם מציינת שהיא תספק המלצות מיקוד חלופיות במידת האפשר.

https://www.facebook.com/business/help/458835214668072

עכשיו זה רשמי: website actions פעיל בכל חשבונות הפרסום בלינקדאין

המאפיין החדש – נולד מתוך הצורך לזהות יותר סוגים של פעולות באתר (מלבד רכישה או ליד), כדי לספק לאלגוריתם יותר מידע איכותי לשיפור, כמו גם לייצר קהלים חזויים על בסיס קהל גדול יותר.

כך – תוכלו לסמן כהמרה (או לבנות קהל) על בסיס מי שביקר בעמוד המחירים שלכם, או הקליק על "הרשמה"

הכניסה לאזור החדש – במנהל הקמפיינים של לינקדאין, כנושא חדש שנכנס תחת סקציית "analyze"

הפעולות שתראו באזור כוללות את כל הדפים הנצפים או הכפתורים עליהם מקליקים משתמשים אצלכם באתר.

ניתן לסמן פעולה אחת או יותר באתר, ולייצר ממנה קהל, או המרה.

השימושים הנפוצים במאפיין זה הם:

  1. בנייה של קהלי רימרקטינג
  2. יצירת המרות מתוך פעולות – אחת אחת או כמה ביחד
  3. מעקב אחרי שלבים ב FUNNEL שלכם – כדי להבין כמה מבקרים מהפרסום מגיעים לכל שלב.

גוגל אדס משיקה: פיילוט של אבחון (דיאגנוסטיקה) להמרות ברמת החשבון

לא בטוחים שההמרות שלכם נמדדות במלואן? הפתרון הבא של גוגל תוכנן בדיוק עבורכם.

המאפיין החדש מציע נתונים מעודכנים שבועיים, ומאפשר לך לסקור את מערך המדידה הנוכחי שלך לשיפור ביצועי הקמפיינים.

הגישה למאפיין החדש – דרך נושא "המרות" ואז "הגדרות" וטאב "דיאגנוסטיקה". אצלי המאפיין זמין רק בחלק מהחשבונות.

בחשבון הבא למשל תוכלו לראת שמוגדר ייבוא המרות אופליין שעובד מצויין:

בחשבון אחר שבדקתי נראה כי עלולה להיות בעיה ביבוא המרות אופליין, מה שהפנה אותי לבדיקה יותר מעמיקה של הנושא.

חדשות מרעישות: גוגל מאפשרת למפרסמים לבטל את הסכמתם לרשת שותפי החיפוש בכל מסעות הפרסום, כולל pmax

זאת – בעקבות תלונות מפרסמים על כך שמודעות שלהם הופיעו באתרי פורנו.

נראה שהחרגת רשת אתרי התוכן מכל הקמפיינים הוא מהלך זמני, שכרגע ניתן לביצוע רק באמצעות התמיכה של גוגל ולא באופן עצמאי. בהצלחה עם זה 🙂

גוגל אימתה את הידיעה שהתפרסמה גם במקומות נוספים.

חדש: כל הקהלים של GA4 זמינים לשימוש בגוגל אדס

בנוסף השיקה גוגל אנליטיקס מימדים נוספים לבונה הקהלים, בונה הסגמנטים, בונה דוחות הלקוחות וה-API של הנתונים.

כעת תוכלו לבנות קהלים באנליטיקס 4 כולל קהלים חזויים, באמצעות התכונה Audience Manager במהלך תהליך יצירת הקמפיין, כך לפי ההודעה של גוגל ב-X.

לידיעת המקור: https://searchengineland.com/google-analytics-4-audiences-google-ads-435464

עכשיו ביוטיוב: פורמטים חדשים של מודעות עבור קמפיינים של טווח הגעה (ריץ') בווידאו

קמפיינים של טווח הגעה ביוטיוב – Video Reach Campaigns / VRC כוללים כעת מודעות אין-פיד ומודעות יוטיוב שורטס, המציעות למשווקים גישה מגוונת ואפקטיבית יותר להגעה לקהל היעד שלהם.

מהם קמפיינים של טווח הגעה בווידאו? קמפייני VRC מאפשרות למפרסמים להעלות מגוון סוגי מודעות, כולל מודעות באמפר של שש שניות, ומודעות אין סטרים ניתנות ולא ניתנות לדילוג, בתוך מסע פרסום בודד. אלגוריתם למידת המכונה של גוגל קובע באופן אוטונומי את השילוב האופטימלי של פורמטים אלה של מודעות YouTube, ומאפשר להגיע לקהל רחב בקנה מידה.

מעכשיו כאמור – קמפיינים אלה יכללו גם מודעות אין-פיד (המופיעות בתוצאות חיפוש, בהצעות להמשך צפייה ובדף הבית של האפליקציה) ומודעות שורטס.

https://searchengineland.com/youtube-formats-video-reach-campaigns-435739

תחילת עידן חדש – ללא עוגיות

ב-4 בינואר, גוגל החלה את הניסוי שלה להוצאת קובצי Cookie של צד שלישי בהדרגה, כשהשלמת המהלך צפויה במחצית השנייה של 2024.

המשמעות של המהלך הזה היא שהמידע שישלח הדפדפן לרשתות הפרסום יהיה אנונימי ומחולק לקטגוריות, במקום המידע הספציפי שנשלח עד כה. שימו לב שמשתמשי סאפארי ואפל כבר נמצאים במקום הזה הרבה זמן, כך שהשפעת השינוי לא צפויה להיות דרמטית כמו שהיא נשמעת.

מה תוכלו לעשות כדי להתכונן לשינוי?

  1. וודאו כי מעקב עוגיות צד ראשון מופעל בפיקסל שלכם בפייסבוק:

2. חברו מעקב המרות אופליין / Conversions API כך שההמרות ידווחו משרת לשרת ללא תלות בדפדפן המשתמש

בהצלחה!

https://www.jonloomer.com/what-chromes-elimination-of-third-party-cookies-means-for-meta-advertisers/

פייסבוק מוציאה 'היסטוריית קישורים' הזמין לכל המשתמשים בנייד – ומשתמשת בנתונים לטירגוט מודעות

המאפיין החדש – הנו חלק מההתכוננות של פייסבוק לשינויים המתוכננים בכרום, ובכלל ל"עולם ללא עוגיות".

לפי דובר פייסבוק: "כאשר היסטוריית קישורים מופעלת, אנו עשויים להשתמש במידע היסטוריית קישורים מהדפדפן הנייד של פייסבוק כדי לשפר את המודעות שלך בטכנולוגיות מטה".

ניתן לבחור שפייסבוק לא תשמור את היסטוריית הקישורים שלכם, אולם גם אם בחרתם שלא לשמור – יקח למידע 90 יום להעלם.

https://searchengineland.com/facebook-link-history-targeted-ads-436197

גוגל מאשרת שהיא בודקת וריאציות של מודעות במודעות פעילות

ללא הודעה מראש למפרסמים – גוגל החלה להציג נכסי "כותרת" בטקסט התיאור של מודעות:

תגובתה של דוברת גוגל לתלונות המפרסמים: "זהו מבחן קטן ואין לי עוד מה לחלוק על זה בשלב זה."

נציגת החברות שהעלו את הנושא טוענת כי לא מדובר בניסוי קטן, והוסיפה:

"ניסוי זה נראה לי שונה גם בכך שהם משנים אלמנטים ידועים של מודעה שמיועדת לרשת החיפוש על ידי הצגת כותרות מודעה כתיאורים או כמעט כמו נכסי "callout" מול תיאורי של מודעות. זה בעייתי מכיוון שהשינויים האלה משנים את הדינמיקה של קופי מודעות המוכרות היטב על ידי כל המפרסמים בגוגל."

https://searchengineland.com/google-testing-headlines-ad-copy-description-text-live-ads-435872

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>