שלום חברים 🙂
שנה אזרחית חדשה התחילה, ואנחנו כאן עם מהדורה מעודכנת של חדשות הפרסום באינטרנט, והפעם בשל מיעוט החדשות – במהדורה סופר קצרה וממוקדת 🙂
אז קדימה.. מתחילים!
לסרטון הוידאו של המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/NH3vxN3CPiA
אפשרות הקלטת שיחות והאזנה לשיחות שנוצרו בתוסף שיחה בגוגל אדס
אור קרן הבחין במאפיין בממשק המודעות של גוגל – ושיתף את צילום המסך הבא:
מדובר במאפיין הקיים כבר כ3 חודשים, ומתגלגל לאחרונה ליותר חשבונות פרסום.
כדי להפעיל את המאפיין יש לאפשר זאת בחשבון הפרסום שלכם בגוגל – בהגדרות החשבון, וזאת על ידי סימון תיבת הבחירה שתחת "דיווח על שיחות":
כדי לשמוע את השיחות המוקלטות יש לבצע השלבים הבאים:
- לוחצים על דוחות בפינה השמאלית העליונה.
- לוחצים על דוחות מוגדרים מראש (מאפיינים).
- לוחצים על תוספים.
- לוחצים על פרטי שיחות.
- כאן תוכלו לראות את העמודה "הקלטה" ולהשמיע את האודיו מהשיחה.
מליאן הורוביץ גם עדכנה בנושא ושיתפה צילום מסך בו ניתן לראות את מספרי הטלפון של המחייגים לעסק – גם דוח זה תחת "דוחות מוגדרים מראש>>תוספים>>פרטי שיחות":
ראו המדריך של גוגל להפעלת המאפיין בחשבון: https://support.google.com/google-ads/answer/9882108?hl=iw
ולהאזנה לשיחות עצמן: https://support.google.com/google-ads/answer/9882109
תהליך אימות המפרסמים של גוגל
גוגל מתחילה בתהליך אימות מפרסמים במערכת.
שימו לב: מפרסמים אשר נדרשו לתהליך האימות ולא השלימו אותו בתוך 30 יום מהבקשה – חשבון המודעות שלהם יושעה.
במסגרת האימות נדרשים בעלי חשבונות הפרסום בגוגל לדווח מהו שם העסק החוקי והכתובת החוקית שלו.
המידע אותו יזינו המפרסמים יוצג בהרחבת המידע של המודעה למעוניינים.
התכנית החלה באופן חלקי במרץ 2020, וכעת מתרחבת לכל חשבונות בגוגל.
בסרטון המצורף: האופן בו מוצג המידע על המפרסם במודעה שיש לה מפרסם מאומת.
לידיעת המקור: https://www.seroundtable.com/google-ads-identity-verification-30734.html
חדש בגוגל – תוספי קישור sitelink כפולים לא יוצגו בפועל
שלומי עמית – נתקל בהודעה הבאה בגוגל ושיתף בקבוצה:
מה שההודעה אומרת הוא שבמקרה של תוספי קישור שונים המובילים לאותו יעד, לא יוצג התוסף. משתמשים נוספים בקבוצה דיווחו שגם אצלם התקבלה ההודעה, וכי שימוש בשירות קיצור קישורים לא עוזר.
אם אתם עושים שימוש בתוספים כאלה כדי שתשימו לב.
פייסבוק מציגה: שת"פים חדשים שיתנו למפרסמים את האפשרות להוסיף תנועה למודעות שלהם.
במסגרת שת"פ חדש עם מספר שותפים טכנולגיים (בהם גם Canva) – מוזמנים בעלי חשבונות פרסום להתחיל להפוך את התמונות שלהם למודעות וידאו עם תמונה, וכל זאת בחינם או בהנחה משמעותית.
אספתי עבורכם את 4 הכלים החינמיים המוצעים – ראו בתמונה הבאה:
לשימוש בכלים: https://www.facebook.com/business/app-store/creative
חדש ובחינם לכל המעוניינים: מרכז למידה לפרסום בלינקדאין – LinkedIn Marketing Labs
מה תמצאו ב LINKEDIN MARKETING LABS?
קורסים לפי דרישה המכסים את היסודות של מנהל הקמפיין של לינקדאין, כמו גם אסטרטגיות שיווק בלינקדאין. עם הכניסה למערכת תקבלו הנחייה למסלולי הלמידה הרלוונטיים לכם, ובהמשך מתבצע מעקב אחר ההתקדמות שלכם ותקבלו המלצות לקורסים רלוונטיים נוספים.
לכניסה למרכז הלמידה: https://training.marketing.linkedin.com/
למידע נוסף: https://business.linkedin.com/marketing-solutions/blog/linkedin-b2b-marketing/2021/linkedin-marketing-labs–all-new-on-demand-learning-center-for-a
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.