חדשות הפרסום באינטרנט – ינואר 2020

להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=F2G2GEhgDJw

שלום חברים, וברוכים הבאים לשנת 2020!

חגי דצמבר הסתיימו ואתם עונת הקניות הגדולה. יש מעט דברים חדשים ברשתות הפרסום, ולכן היום אנחנו עם מהדורה קצרה במיוחד. אז קדימה – ניגש לעניין!

גוגל משיקה: סימולטור לבידים ולתקציבים בקמפיינים חכמים

שני מאפיינים שעד עכשיו היה זמינים רק בקמפיינים עם אופטימיזציה ידנית – מתאפשרים מעכשיו גם בקמפיינים עם בידינג חכם:

  1. סימולטור הצעות מחיר עבור אסטרטגיית בידינג של החזר על השקעה ROAS (החזר על הוצאות מודעות)
  2. וסימולטור תקציב

באמצעות כלי סימולטור הצעות המחיר, מפרסמים יכולים לראות כיצד יעד ROAS גבוה יותר ישפיע על ביצועי הקמפיין שלהם. סימולטור הצעות המחיר ישתמש בנתונים ממכירות פומביות במהלך 7 הימים האחרונים כדי להראות מה היה קורה עם יעד גבוה יותר, בהנחה שכל שאר הפרמטרים נשארו זהים.

ככה נראה סימולטור הצעות המחיר לאסטרטגיות חכמות:

בדומה לאופן פעולתו של סימולטור הצעות המחיר, סימולטור התקציב החדש יראה כיצד שינויים בתקציב יכולים היו להשפיע על הביצועים. כלי זה יאפשר למפרסמים למצוא את הקצאת התקציב האידיאלית שלהם על פני קמפיינים.

וכך נראה סימולטור התקציב החדש:

הכירו את custom dimentions בגוגל אדס – מאפיין חדש שיאפשר לכם לתת היררכיה נוספת לקמפיינים שלכם

בניגוד לתגיות / lables – המאפיין החדש מאפשר לכם להוסיף הערות או קטגוריות ותתי קטגוריות לקמפיינים שלכם וזאת בהתאם למבנה של העסק שלכם.
כך למשל – לקמפיינים של קניות אשר מחולקים לפי עונה / מבצע / מותג או כל חלוקה אחרת, תוכלו להוסיף שכבת מידע המפרטת את קו המוצרים, ותחתיה שכבת מידע נוספת המפרטת את המחלקה.

לדוגמא: שכבת מידע ראשונה יכולה להיות ריהוט חוץ, ריהוט גן, מחשבים ומערכות שמע,
ושכבת מידע שניה יכולה להיות ריהוט (בה יכללו ריהור חוץ וריהוט גן) ואלקטרוניקה (בה יכללו מחשבים ומערכות שמע)

ואת כל היופי הזה – אפשר לארגן בדוחות שהם מקבילים לדוחות הרגילים של קמפיינים וקבוצות מודעות.
כרגע בגרסאת בטא – נגיש דרך תפריט כלים
למידע של גוגל בנושא:
https://support.google.com/google-ads/answer/7670339?hl=en-GB

לכתבה בנושא:https://searchengineland.com/google-ads-custom-dimensions-for-reporting-beta-327413-327413

סוף עידן תוספי ההודעה בגוגל אדס

החל מהשבוע הבא (27 לינואר) גוגל תפסיק להציג תוספי הודעה – message extention – במודעותץ מידע של הודעות שקיבלתם מהתוסף ישמר לכם במערכת עד לסוף שנת 2020. תודה לגבי מנשה על העדכון הזה.

להודעה הרשמית של גוגל בנושא.

חדש בפייסבוק: תיקיית מדיה ביזנס מנג'רית

התיקייה החדשה מאפשרת שיתוף של תמונות, סרטונים ו insights לגבי קבצי מדיה בין חשבונות ובין ביזנס מנג'רים. ליאון גריג שיתף את הידיעה עם צילומי המסך הבאים:

ו.. סיימנו!

עד כאן להיום. כמו שהבטחתי – קצר אבל קולע 🙂

שיהיה חורף חמים ונעים לכולם.

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>