2019 חדשה ומוצלחת לכולם! כאן מיכל מורנו עם חדשות הפרסום באינטרנט.
להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=w2Yjj3xGtMI
בעולם חגגו בחודש האחרון את חג המולד, וגם רשתות הפרסום שקטו על שמריהן, כך שאין החודש הרבה עדכונים משמעותיים, ולמרות זאת – לפניכם כמה חידושים שיכולים לתת לכם את היתרון התחרותי בקמפיינים שאתם מנהלים.
חדש בגוגל: קמפיינים בתשלום לפי המרות ברשת המדיה
המשמעות היא שמשלמים רק כשמתרחשת המרה באתר או באפליקציה – ולעולם לא משלמים יותר מיעד העלות לפעולה (עלות להמרה).
נניח שיעד העלות להמרה הוא 40 ש"ח וקיבלתם 30 המרות בסוף השבוע. תשלמו בדיוק 1,200 ש"ח, והעלות להמרה בפועל תהיה 40 ש"ח. לא תחויבו על קליקים או על חשיפות.
שימו לב: על מנת להשתמש בתכונה יש לצבור היסטוריה של 100 המרות בחשבון ב 30 יום האחרונים וחלון מעקב המרות של 7 ימים בחשבון.
ככה נראה ממשק הבחירה באפשרות:
קליק להודעה של גוגל בנושא, ותודה לרן לובינסקי על העדכון הזה.
החדשות המרעישות של החודש: אפשר לשנות קישור יעד במודעות ברשת החיפוש בלי לאבד את הסטטיסטיקה של המודעה!
כך גילינו בקבוצה – בכמה שרשורים שקיימנו בנושא כמו זה וגם זה.
קהלים דומים אוטומטיים בקמפיין מדיה
מנהלים קמפיינים של רימרקטינג/ברשת המדיה בגוגל? שימו לב:
ברגע שבונים קמפיין מדיה, נוספה הגדרה חדשה שבה גוגל רוצה להגיע לקהל דומה. שימו לב בקמפיין רימרקטינג בעיקר שזה על off אחרת זה יגיע לעוד אנשים.
זה בעצם השינוי של מה שהיה פעם המיקוד האוטומטי.
ככה נראית ההגדרה –
כאן תוכלו לקרוא על איך מסירים את האפשרות למיקוד אוטומטי מקמפיין: https://support.google.com/google-ads/answer/7008650
ותודה לאריק טמפלהוף על העדכון הזה.
בקרוב אצלכם בסטורי לעמוד העסקי: כפתורי Call To Action
לא זמין עדיין בכל הדפים. ככה נראה הממשק המאפשר הוספת סטיקר מסוג קריאה לפעולה:
הוספת תמונות אוטומטית למודעות טקסט ברשת המדיה
זה נושא ששמענו עליו המון בקבוצה בחודש-חודשיים האחרונים ומתבטא בכך שמנהלי קמפיינים מוצאים מודעות טקסט שהם העלו לרשת המדיה – עם תמונה שהם מעולם לא בחרו או העלו לחשבון.
ערן שוורץ מספר שמסתבר ברשת המדיה גוגל מוסיפים אוטומטית תמונות גנריות ממאגרי תמונות למודעות טקסט, וכדי לבטל את האפשרות הזאת צריך למלא טופס לביטול הסכמה.
אפשר לקרוא על זה כאן (וגם הקישור לטופס ביטול הסכמה שם).
פיצ׳ר חדש באאוטבריין שנכנס למערכת – Capping Time!
הקמפיינים שלכם ממצים את התקציב היומי לפני הזמן?
הפיצ׳ר החדש (Budget Capping Time) יבשר לכם באיזו שעה הקמפיין סיים את התקציב.
במידה והתקציב היומי ממצה לפני הזמן:
א. שקלו להגדיל את התקציב היומי בכדי להגיע לREACH גבוה יותר בכל יום
ב. שקלו להוריד את הביד ב10%-5% וכך תשיגו יותר הקלקות
היכן הפיצ׳ר נמצא?
בדשבורד נוספה עמודה חדשה בשם Last Capping Time EST –
*שימו לב – השעות המצויינות הינן בשעון Eastern Time –
בכדי לתרגם את השעה המצויינת לשעה בישראל, יש להוריד 7 שעות מהשעה המצויינת.
נקיון אורוות – ביוטיוב ובפייסבוק
במסגרת המלחמה של יוטיוב בספאם ובפרופילים מזוייפים, בוצע "ניקוי אורוות" בנוסח הסרת פרופילים מזוייפים מיוטיוב – במהלך חודש דצמבר. תודה לעידו שטיינר על העדכון הזה.
ובפייסבוק – בשבוע האחרון שונתה המדיניות לגבי מניין החברים בקבוצות, וכעת מוצגים במניין החברים רק חברים שהצטרפו או צורפו לקבוצה והיו פעילים בקבוצה לפחות פעם אחת, בשעה שחברים שצורפו לקבוצה ולא היו פעילים, לא מוצגים במניין החברים בקבוצה אלא באופן נפרד.
ויש גם בונוס: מנהלי הקבוצה יכולים לזהות את החברים שהצטרפו ולא היו פעילים בקבוצה, ולשלוח להם תזכורת להשתתף בקבוצה.
ולסיום – מנהלי קמפיינים פוליטיים שימו לב לדבר הבא:
פייסבוק, מתחילים לדבר על אכיפה של כללי פרסום נוקשים יותר על מודעות של בחירות בישראל.
עדיין לא ברור מה יהיו הכלים בהם ישתמשו פייסבוק בישראל, אבל הנושא הוכרז רשמית וישראל היא אחת מהמדינות בה זה קורה.
לאתר המיוחד של פייסבוק למנהלי קמפיינים פוליטיים:
https://politics.fb.com/
מקור הידיעה:
https://www.haaretz.com/…/technation-facebook-may-enforce-t…
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.