חדשות הפרסום באינטרנט – פברואר 2023

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/NtArxDG020s

חדש בגוגל אדס: מילות מפתח שליליות ברמת חשבון המודעות

מטרת המאפיין החדש היא הגברת יכולות השמירה על המותג שלכם ומניעה מהמודעות שלכם מלהופיע ליד תוכן שאינו מתאים למותג שלכם.

החידוש פה הוא שהרשימה שתכניסו תחריג את מילות החיפוש מכל סוגי הקמפיינים, כולל PMAX.

ניתן להוסיף עד 1000 מילות מפתח שליליות ברמת החשבון.

ככה נראה הממשק החדש באזור הגדרות חשבון המודעות:

קליק למסמך העזרה של גוגל בנושא מילות מפתח שליליות ברמת החשבון.

לידיעת המקור:

\https://www.seroundtable.com/google-ads-account-level-negative-keywords-34814.html

חדש בלינקדאין: המלצות לשיפור קמפיינים

לינקדאין לומדים מהטובים ביותר, ומשיימים גם הם מאפיין המלצות חדש שמטרתו לעזור למפרסמים לשפר את ביצועי הקמפיינים שלהם.

ההמלצה הראשונה שאני קיבלתי היא.. להוסיף את רשת הקהל (רשת המדיה) של לינדקאין לקמפיין Awareness.

מגבלות חדשות לפרסום לבני נוער במטא (אינסטגרם ופייסבוק)

משתמשים מתחת לגיל 18 יקבלו אפשרויות נוספות לפילטור המודעות שהם רואים.

החל מהחודש, מטא תסיר את האפשרות לטרגט פרסום למשתמשי נוער על סמך מגדר. זאת בהמשך להסרת היכולת לטרגט לפי תחומי עניין לבני נוער.

החברה גם תפסיק את היכולת של מפרסמים לטרגט מודעות מותאמות אישית למשתמשים מתחת לגיל 18 על סמך הפעילות שלהם בתוך האפליקציה, כולל אחרי מי הם עוקבים באינסטגרם ואיזה דפי פייסבוק הם אוהבים.

לאחר השינויים, מודעות מותאמות אישית בפייסבוק ואינסטגרם יתבססו רק על הגיל והמיקום של המשתמש כדי לקבוע את הרלוונטיות.

למידע נוסף:

מעכשיו בפייסבוק – ניתן לאמת סאב דומיין בביזנס מנג'ר ללא קשר לאימות הדומיין הראשי

בשקט בשקט, ובלי הכרזה רשמית, מאפשרים פייסבוק לבצע אימות לסאב דומיין בביזנס מנג'ר, וזאת ללא קשר לאימות הדומיין הראשי – שיכול לקרות בביזנס מנג'ר שונה.

הדבר יקל על אפיליאטס וסוכנויות פרסום המפעילות דפי נחיתה שאינם בדומיין הראשי.

תודה לגבי מנשה אשר גילה את המאפיין ודיווח בחדווה לקבוצה.

מאפיין ישן שחזר בגדול בפייסבוק: דאטה ברייקדאון על קמפיין מבוסס פיקסל

פאבל אלייניקוב גילה וסיפר כי מאפיין שפעם עבד בפייסבוק, חזר עכשיו לעבוד – וניתן לראות דאטה בברייקדאון על קמפיין מבוסס פיקסל.

פאבל שיתף את צילום המסך הבא, הממחיש כיצד ניתן לראות פילוג המרות מבוססות פיקסל, בחלוקה לפי קבוצות גיל:

גוגל אדס – אלופים בהצגת מאפיינים מופחתים, כהטבה למפרסם..

שימו לב להודעה המצורפת שקיבלו במייל מפרסמי גוגל אדס:

מפרסם יקר

החל ממרץ 2023, כל טירגוטי התוכן בגוגל אדס יכנסו לדף 'תוכן' אחד, בו תוכל לנהל את כל טרגוטי התוכן שלך.

כמו כן, כדי לעזור לך להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים, המודעות שלך יוצגו כעת בתוכן שתואם לכל אחד מהנושאים, המיקומים או מילות המפתח לתצוגה ווידאו שאליו אתה ממקד.

לדוגמה, מודעה הממקדת לנושא (topic) ולמיקום (placement) תהיה כשירה להופעות שתואמות אחת מהן. נכון לעכשיו, המודעות שלך יכולות להופיע רק בתוכן שתואם בו-זמנית לכל הנושאים, המיקומים ומילות המפתח ברשת המדיה ובווידאו שאתה ממקד אליהם.

בדף העזרה המקושר מהמייל מופיע הטקסט הבא:

השיפורים במיקוד התוכן שיתווספו בקרוב:

  • "נושאים", "מיקומים", "מילות מפתח לרשת המדיה/ווידאו" יאוחדו לדף ודוח אחד של "תוכן". אי-הכללות יאוחדו גם לדוח יחיד באותו דף ("תוכן").
  • עד להעברת חשבונך, אנו ממליצים להשתמש רק בשיטת מיקוד אחת לתוכן (נושאים, מיקומים, או מילות מפתח ברשת המדיה/ווידאו) לכל קבוצת מודעות. לפני השינויים הקרובים, שילוב שיטות יכול להגביל את ביצועי מסע הפרסום."

הקישור למרכז העזרה המופיע במייל:

https://support.google.com/google-ads/answer/1704368

גוגל אדס משיקה בגרסאת בטא: ניסויים בקמפיינים של PMAX

המאפיין החדש יאפשר לכם להפעיל ניסויים על קמפייני PMAX, ולעקוב אחר התוצאות לפני שתחילו את השינויים האלה בחשבונכם.

עדיין לא זמין בכל החשבונות.

לידיעת המקור:

https://www.seroundtable.com/google-ads-performance-max-experiments-34773.html

אינסטגרם התחילו לשחרר תזמון פוסטים דרך האפליקציה (לא כולל סטוריז כרגע).

התזמון מתבצע בכלים המתקדמים לפני פרסום הפוסט (איפה שמתבצע כיבוי התגובות וכו׳), באופן הבא:

תודה למיכאל פינגרהוט שגילה לנו על המאפיין החדש.

פייסבוק הוסיפה בשעה טובה: אלמנטים של עמוד נחיתה לטפסי ליד ג'ן

במקטעים שנוספו לטופס – ניתן להכניס את סיפור המותג, תמונות ומקטעים בהתאמה אישית כמו: הטבות, מידע על מוצרים, הוכחות חברתיות (עם קרוסלת תמונות), ותמריץ (קריאה לפעולה).

למעשה – זוהי עליית מדרגה ביכולת שלכם לספק מידע נוסף לפני מילוי הטופס. שימו לב כי המקטעים הנוספים שתכניסו יופיעו כאופציה שהמשתמש יכול להרחיב, ויהיו סגורים בעת פתיחת הטופס.

ככה נראה הממשק:

פייסבוק עושה עוד צעד בכיוון של טירגוט אוטומטי ומסירה אפשרויות טירגוט נוספות מהמערכת

כך, לפי הודעה שהופיעה לאופיר קנלשטיין במנהל המודעות.

חברים נוספים בקבוצה דיווחו כי קיבלו הודעות דומות המתייחסות לקבוצות מודעות ספציפיות בקמפיינים שהם מנהלים.

שימו לב לבדוק את הקמפיינים שלכם ולראות שהטירגוטים שבהם עדיין תקינים ופעילים.

להלן נוסח ההודעה שקיבל אופיר:

השימוש בחלק מתחומי העניין, הדמוגרפיות וההתנהגויות ייפסק ב-6 באפריל 2023. אחרי 6 באפריל 2023, הקהלים של סדרות המודעות שלך יפסיקו להשתמש באפשרויות המיקוד המפורטות האלה.

פורמט מודעות חדש בטאבולה – Rich Media

• פיצ׳ר המאפשר כמפרסם לעלות עם מודעות אינטראקטיביות אותן טאבולה יוצרים עבורכם על בסיס פורמטים קיימים.

• מטרת הפיצ׳ר הינה לעורר מעורבות של הגולשים עם המותג באופן משחקי וכך לעורר את המודעות.

• פיצ׳ר זה משפר יחס הקלקה באופן משמעותי.

• נכון לעכשיו – תקציב מינימלי של 10,000 דולר לחודש.

תודה לאילן הבר על העדכון הזה.

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>