שלום חברים, רגע אחרי הסגר ושני רגעים לפני ליל הסדר.. אנחנו כאן עם מהדורה עדכנית של חדשות הפרסום באינטרנט.
קליק לסרטון הוידאו של המהדורה: https://youtu.be/nLHTMtB2qOo
אז קדימה – מבלי לבזבז את זמנכם ניגש ישר לעניינים:
עדכון 14 iOs ומה שאתם צריכים לעשות בפייסבוק
אריק טמפלהוף עדכן כי בהמשך לעלילות אפל ופייסבוק, נפתחה האופציה החדשה של בחירה ותיעדוף של האיוונטים השונים – עד 8 איוונטים וקאסטום קונברזין פר דומיין.
שימו לב כי 8 איוונטים מתייחס לדומיין ולא לחשבון פרסום, ובמקרה שבו יש דומיין אחד המפורסם בכמה חשבונות פרסום ה8 איוונטים מצטברים בין כל החשבונות המפרסמים את אותו דומיין.
ניתן לעשות שימוש בדאטה הנאסף באיוונטים הנבחרים עבור אופטימיזציה, הגדרת קהלים ומדידה.
האופציה נפתחה בחשבונות שבהם נעשה אימות לדומיין. אם עדיין לא ביצעתם אימות לדומיין – זה הזמן לעשות זאת!
עבור מפרסמים שלא יבצע את השינוי – פייסבוק יבחרו אוטומטית את האיוונטים שלדעתם הכי חשובים למפרסם.
למידע נוסף והוראות ביצוע – https://www.facebook.com/business/help/422408905612648/
חדש מגוגל, טופס הלידים עכשיו יכול להיפתח בלחיצה על כותרת המודעה ולא רק כתוסף
אז איך עושים את זה?
בקמפיין חדש – מקימים קמפיין בסרץ עם יעד של לידים כחלק מתהליך הקמת הקמפיין בחלק של התוספים יופיע תוסף השארת פרטים ברגע שנלחץ עליו נראה אופציה חדשה של הצגת טופס הלידים בכל אינטראקציה עם המודעה.
בקמפיין קיים – יש ליצור טופס לידים ובהגדרות התוסף לבחור "הצגת הטופס לפרטי לידים בכל פעם שבה מישהו מקיים אינטראקציה עם המודעה שלי":
נראה שעדיין חייבים להזין לינק סופי למודעה.
תודה לאריק טמפלהוף גם על העדכון הזה 🙂
חדש בפייסבוק: אפשרות לערוך רשימות מיילים וטלפונים קיימות
מעכשיו לא צריך להעלות רשימות כל פעם מחדש אלא ניתן לעדכן את הרשימות הקיימות.
במסך של הקהלים תוכלו לסמן רשימה ואז מתגלה כפתור חדש: update . לאחר שתלחצו על הכפתור תוכלו לערוך את הרשימה: להוסיף ולהוריד משתמשים וכדומה.
גם הלוקאלייקים יתעדכנו בהתאם והקמפיינים לא יכנסו למצב למידה מחדש.
תודה לאריק טמפלהוף עם העדכון הזה, וצילומי המסך:
גוגל מרחיבה את התאמת ביטוי כך שיכלול גם תנועת BMM – Broad Match Modifier
מדובר בשינוי בקמפיינים של חיפוש אשר מייתר את הצורך בשימוש סימני פלוס (+) לצד חלקים ממילות מפתח כדי להרחיב את מטריית הביטוי.
במסגרת השינוי – ההתאמה לביטויים תתרחב ותכלול תנועת BMM והתמיכה במונחי BMM תסתיים.
לפי גוגל:
"הודות לשיפורים האלה שימוש בהגדרה 'התאמה לביטוי' יאפשר לכם להציג את המודעות שלכם בתוצאות של חיפושים רצויים בלי לחשוש שהן יוצגו גם בתוצאות של חיפושים שלא מתאימים לכם. נניח שיש לכם חברת הובלה ואתם רוצים להגיע לאנשים שרוצים לעבור דירה מחוץ לתל אביב. שימוש בהגדרה 'התאמה לביטוי' יאפשר לכם להגיע לאנשים שרוצים לעבור מתל אביב לחיפה, לדוגמה, בלי שהמודעות שלכם יוצגו לאנשים שרוצים לעבור מחיפה לתל אביב."
שימו לב – השינוי הזה מיושם אוטומטית בכל הקמפיינים ואין צורך לבצע שינוי. אחרי חודש יולי 2021 לא יהיה ניתן להוסיף יותר מונחי BMM.
תודה לאור קרן על העדכון הזה.
להודעה של גוגל בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/10346549?hl=iw
חדש בגוגל אדס: פורטפוליו של הצעות מחיר בין חשבונות המנוהלים תחת אותו MCC
מעכשיו – כל המפרסמים יוכלו ליצור ולנהל אסטרטגיות הצעת מחיר חוצה-חשבונות הן עבור קמפיינים ברשת החיפוש והן עבור קמפיינים רגילים. על ידי שילוב של קמפיינים מחשבונות שונים לפורטפוליו אחד, קל יותר להשיג ביצועים טובים יותר בכל אותם חשבונות.
לתשומת לבכם: כל פורטפוליו של אסטרטגיות הצעות מחיר חוצות-חשבונות יכול להכיל רק קמפיינים באותו מטבע. בעת יצירת הפורטפוליו תוכל לבחור כל מטבע המשמש בחשבונות שלך, אך לא תוכל לשנות את מטבע אסטרטגיית התיקים שלך לאחר שתיצור אותו.
ועוד שימו לב: אפשר להסיר קמפיינים הכלולים בשיטת בידינג חוצת-חשבונות מכל חשבון פרסום שיש לו גישה לקמפיין. אם מבטלים את הקישור בין חשבון גוגל אדס לבין חשבון ניהול ששמורה בו שיטת בידינג כוללת חוצת-חשבונות, הקמפיינים באותו חשבון גוגל יקבל סימון של סוג שיטת בידינג לא חוקי ויפסיק להציג מודעות עד לבחירת שיטת בידינג חדשה לקמפיינים אלה.
למידע על הנושא במסמכי העזרה של גוגל: https://support.google.com/google-ads/answer/10217043
לינדקאין השיקו רשמית דפי מוצר לחברות
מדובר בעדכון שכבר דוח בקבוצה בעבר ואשר מעדכן אוטומטית מוצרים בדפי חברות יצרניות.
למדריך PDF לדפי מוצר: https://business.linkedin.com/content/dam/me/business/en-us/marketing-solutions/cx/2020/namer-pdfs/linkedin-product-pages-getting-started-guide.pdf
למידע נוסף: https://business.linkedin.com/marketing-solutions/linkedin-pages/product-pages
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.