לסרטון המהדורה ביוטיוב | להאזנה לפודקאסט
שלום חברים, מהדורה אחרונה של "החדשות" לשנת 2021 ובה כל מה שכדאי לכם לדעת כדי להזניק את הקמפיינים שלכם קדימה.
חדש בגוגל: אפשרות קביעת מדרגות הוצאה לחיוב
עד היום תדירות החיובים הייתה נקבעת אוטומטית, למשל 1500/2500 שח, בהתאם לגודל התקציב וכו או תאריך מסויים- הראשון מביניהם, גוגל תחייב את כרטיס האשראי.
גוגל הודיעה שמהיום יהיה אפשר לשלוט בסכום החיובים ובתדירות שלהם עד סכום של 20 אלף ש"ח.
נכנסים לחשבון אדס – > הגדרות – > חיוב – > הגדרות – > באופציה של "אופן התשלום" בוחרים בעט העריכה ואפשר לערוך את הסכום שבו גוגל תבצע את החיוב.
שימון לב: העדכון עדיין לא הגיע לכל החשבונות.
1תודה ליוסי אסולין על העדכון הזה, ולמליאן הורוביץ על עדכון תקרת התשלום.
חדש בפייסבוק: קמפיין המרות "חכם"
גבי מנשה שיתף בקבוצה את צילום המסך הבא מפייסבוק, שהוא למעשה תהליך יצירת קמפיין חכם:
אסי כהן שיתף כי סוג הקמפיין הזה עובד לו מצויין, מאפשר הקמה של מודעת קרוסלה במהירות ובקלות ומספק יחס ROAS גבוה במיוחד.
לא הגיע עדיין לכל המשתמשים.
פרופיל פרטי או דף עסקי? מעכשיו לא צריך לבחור. אפשר גם וגם!
מטה מציגה – מצב מקצועי לפרופילי פייסבוק המאפשר עבודה בפרופיל אישי עם מאפיינים מקצועיים, ומונטיזציה חדשה.
ככה נראות האפשרות למעבר פרופיל, ופרופיל שכבר עבר לסטטוס מקצועי:
במסגת העדכון: אפשרויות חדשות להרוויח כסף
אפשרות המונטיזציה הראשונה הזמינה במצב המקצועי של פייסבוק היא תוכנית הבונוס Reels Play. התוכנית היא כרגע על בסיס הזמנה בלבד, משתמשים המעוניינים יכולים למלא טופס הרשמה כדי לקבל הודעה כאשר היא זמינה יותר.
בנוסף יקבלו פרופילים מקצועיים אלה גם אפשרות העלאת REELS של 60 שניות, יצירת וידאו משילוב של כמה סרטונים קיימים, ושמירת טיוטה של REEL.
תודה לעמית אדלר על העדכון הזה. לידיעת המקור.
חדש בגוגל אדס: תוספי תמונה יוצגו גם בחיפושים ממחשב שולחני
ככה זה נראה:
כאשר העדכון יתחיל באופן רשמי, מפרסמים שכבר משתמשים בתוספי תמונה למכשירים ניידים יציגו אוטומטית את התוספים הללו גם במחשב שולחני.
עדכון זה מביא גם תוספי תמונה דינמיים, שבוחרים אוטומטית את התמונה הרלוונטית ביותר מדף הנחיתה של המודעה שלך, למכשירים שולחניים.
גוגל גם הוסיפה ספרייה חינמית וניתנת לחיפוש של תמונות מלאי כדי לעזור למפרסמים למצוא תמונות ויזואליות. ניתן לחתוך תמונות סטוק לפורמט ריבועי או לרוחב ישירות מתוך Google Ads לפני הוספתן לתוסף התמונה שלך.
להודעה של גוגל בנושא:
https://support.google.com/google-ads/answer/11430278
הסוף לטיוטות ניסויים בגוגל אדס?
מתגלגל כעת בגוגל אדס: ניסויים כבר לא דורשים דרישת טיוטה
תהליך עבודה חדש לניסויים מתגלגל כעת לחשבונות פרסום נבחרים, גוגל סירבה לספק תאריך ספציפי שבו תכונה זו תושק באופן נרחב יותר.
מדובר בתהליך עבודה חדש המבטל את שלב יצירת הטיוטה, ומאפשר לסנכרן שינויים ממסע הפרסום הבסיסי וקבלת דיווח מותאם אישית על סמך יעדי הניסוי.
תפריט הניווט הימני עודכן מ"טיוטות וניסויים" ל"ניסויים" בלבד כדי לשקף את השינוי.
ראו סרטון מצורף להמחשה:
אין ספק שמדובר בתהליך הרבה יותר פשוט וקל!
הכירו את ספריית הנכסים הקריאטיביים של גוגל אדס
כרגע בגרסת ביטא סגורה, ספריית הנכסים מציגה את כל נכסי התמונות הקיימים שיש למפרסם בחשבון שלו, וזאת בצורה ממויינת לפופלדרים לפי מפרסם, קמפיין, קריאטיב ופולדר מותאם אישית.
ככה זה נראה:
ראו פירוט נוסף כאן:
https://support.google.com/richmedia/answer/6011683?hl=en
.
לידיעת המקור: https://searchengineland.com/ads-creative-studios-asset-library-is-coming-to-google-ads-377173
גוגל מוסיפה ל-Google Ad Insights כלים חדשים לחיזוי מגמות, המותאמים אישית לעסק שלך
התובנות החדשות עושות שימוש במידת מכונה לצד נתונים היסטוריים כדי לחזות מגמות צרכניות צפויות בנישה שלכם.
במסגרת הכלים החדשים:
- "תחזיות ביקוש" – שיספקו הערכות לגבי חיפוש עבור המוצרים שלך במהלך ששת החודשים הקרובים, זאת כאמור לפי נתונים סטטיסטיים ואלגוריתם של למידת מכונה.
שימו לב לתמונה מעל בה ניתן לראות כי גוגל מספקת 3 פרמטרים: תחזית לעניין בחיפוש המוצרים, רמת העניין שהיתה בפועל – לתאריכי עבר, והקליקים שקיבלת מאותו תחום.
2. "תובנות עניין של צרכנים" – שירכז את נושאי שאילתת החיפוש עם הביצועים הטובים ביותר שמניבים תוצאות בקמפיינים שלך.
כפי שניתן לראות כאן, דוח תובנות העניין של צרכנים מציג את מספר האנשים שמחפשים כל נושא, את הצמיחה הכוללת של כל רכיב, ומספק המלצות ביצועים לחשבונך. גוגל מספקת גם תובנה לגבי התחום באופן כללי והצעות למילות מפתח בקמפיין לפי ביצועי עבר ולמידת מכונה.
3. "תובנות קהל" – שמטרתן לספק מידע נוסף על תחומי העניין של הלקוחות שלך, כולל לאיזה קריאייטיב הם מגיבים.
גוגל אומרת שהאלמנטים האלה יושקו במהלך השבועות הקרובים, בינתיים מוזמנים לראות את המגמות האחרונות עבור העסק שלכם בדף התובנות.
תודה לאופיר קנלשטיין על העדכון הזה.
עד כאן להיום חברים!
אסיים בברכת שנה אזרחית חדש ומוצלחת לכולם 🙂
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.