חדשות הפרסום באינטרנט – אוגוסט 2023

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/4lXPFQgV03k

לסרטון המהדורה בפייסבוק + דיון בנושאיה:

החל מאוקטובר 2023 אין יותר Enhanced CPC לקמפייני שופינג.

קמפייני שופינג המשתמשים באופטימיזציית ECPC יתנהגו כאילו הם משתמשים במתן הצעות מחיר ידניות לקליק / CPC במקום זאת בהמשך השנה.

גבי מנשה שעדכן אותנו בנושא מוסיף כי: Target ROAS זה הרוקרנרול החדש. אז קדימה – לכו להתאים את הקמפיינים שלכם 🙂

https://searchengineland.com/google-ads-enhanced-cpc-shopping-campaigns-sunset-430685

חדש בגוגל מרצ'נט סנטר: אזהרת 'כותרת לא הולמת'

כותרות מוצרים שלא עומדות בקריטריונים של גוגל עומדים בפני חשיפה מוגבלת בארה"ב.

רלוונטי למודעות Google Discover ו-Demand Gen, שהוא למעשה השם החדש שיחליף את Google Discover בעתיד הקרוב.

למידע נוסף על דרישות האיכות של גוגל:

https://searchengineland.com/google-merchant-center-inappropriate-titles-warning-430372

אפשרות החרגת שמות מותג בהגדרות של פרפורמנס מקס

מאפיין שדיווחנו עליו בחודש שעבר, עלה החודש שוב לדיון בקבוצה, וכאן המקום להזכיר – שניתן כעת להחריג שמות מותגים בקמפיינים של PMAX ולהגביל רק לחיפושים הכוללים לשמות מותג בקמפייני חיפוש בהתאמה רחבה (סוג חדש של קמפיין).

במסגרת האפשרות החדשה – תוכלו לוודא שחיפושים על שמות המתחרים שלכם או על המותג שלכם לא מציגים מודעות בקמפיינים של PMAX. בחירת המותגים להחרגה מתוך רשימה מוכנה. אם יש מותגים שלא נמצאים ברשימה, יש אפשרות לבקש להוסיף אותם. כשמוסיפים מותג חדש, הוא זמין לשימוש באופן אוטומטי, אבל תצטרכו לאמת אותו כדי שמפרסמים אחרים יוכלו לראות אותו ברשימה.

https://support.google.com/google-ads/answer/13729701?hl=iw

חדש בטיקטוק: הרחבת יכולות ההתממשקות מול שופיפיי

האינטגרציה המורחבת של SHOPIFY עם TIKTOK מביאה לסוחרי מסחר אלקטרוני את היתרונות של EVENTS API, חיבור מאובטח ואמין בצד השרת המציע שיפור הצגת מודעות ומדידה.

"מפרסמי מסחר אלקטרוני בכל הגדלים יכולים למנף את הפיקסל של טיקטוק ו-API של אירועים כדי למדוד ולטייב את ביצועי המודעות שלהם. באמצעות השילוב של TikTok עם Shopify, ניתן ליישם את חיבורי הנתונים הללו לחנות המקוונת שלך בכמה קליקים בלבד."

איך מתחילים?

אם אתם כבר משתמשים ב-TikTok Pixel עבור Shopify, פשוט הכנסו לאפליקציית TikTok בדשבורד של Shopify שלך, וודאו כי רמת שיתוף הנתונים שלכם מוגדרת ל-Enhanced או Maximum.

  • רמת שיתוף נתונים משופרת / Enhanced מאמצת שיטות יעילות לשיתוף נתונים כדי לשתף את הפעילות מהלקוחות שלך ולשפר את ביצועי המודעות. זה כולל שימוש ב-TikTok Pixel, Events API והתאמה מתקדמת.
  • רמת שיתוף נתונים מקסימלית /Maximum – משלבת את כל אפשרויות שיתוף הנתונים כדי לייעל את ביצועי המודעות ולהגיע לרוב הלקוחות. רמה זו משתמשת ב-TikTok Pixel, Events API, Advanced Matching, Shopify APIs, ומתעדכנת כל הזמן בטכנולוגיית TikTok העדכנית ביותר כדי לשתף מידע על לקוחות.

https://www.tiktok.com/business/en-US/blog/shopify-ecommerce-integration-pixel-events-api

באירופה – טיקטוק בוחנת גרסא שאינה כוללת פיד מותאם אישית

וזאת על מנת להתמודד עם החוק האירופי הקובע כי על כל רשת חברתית לאפשר גלישה ללא התאמת תוכן לפי מאפיינים אישיים.
https://techcrunch.com/2023/08/04/tiktok-algorithm-dsa/

גם בארה"ב – טיקטוק בוחנת מודל טירגוט חדש מונחה פרטיות, שמטרתו להתמודד עם תקנות הפרטיות.

מדיניות הסימן המסחרי הרשום החדשה של גוגל אדס יצאה לדרך, והיא מחייבת כעת מילוי טופס ערעור מפורט

לפני מספר חודשים סיפרנו כאן שגוגל תשנה את מדיניות הסימנים המסחריים שלה כדי לבטל את היכולת לחסום מונחים באופן גורף.

במקום זאת, תצטרך לעשות זאת ברמת המפרסם הספציפית. בזמנו גוגל אמרה שזה הופך את הדברים למהירים יותר, אבל במציאות, התהליך דורש הרבה יותר מאמץ עבור חלק מהמפרסמים.

כעת המאפיין מתגלגל לכל המפרסמים, וכולל טופס מפורט אותו יש למלא (במקום קליק אחד). ראו צילום מסך:

לטופס הערעור ע ל שימוש בסימן מסחרי רשום:

https://support.google.com/google-ads/contact/tm_appeals_wf

יוניברסל אנליטיקס כבר לא מעבד נתונים חדשים

הודעת מייל שקיבלו מנהלים בפרופילי גוגל אנליטיקס – מצהירה כי החל מהיום (סוף אוגוסט), לא יעובד יותר מידע בפרופילי יוניברסל אנליטיקס ישנים.

להלן ההודעה:

בהזדמנות זאת מזכירה לכולם להחליף את הקישורים הקיימים שהיו לכם ממערכות נוספות ליוניברסל אנליטיקס -כך שיקשרו לאנליטיקס 4. המרות גוגל אדס הוא הקישור החשוב ביותר להחלפה, אבל חשוב להחליף את החיבור גם ממערכות משיקות נוספות כמו לוקר סטודיו, סופרמטריקס, שופיפיי ומערכות קידום אתרים.

חדש בלינקדאין: ריטרגטינג לקהלים שביצעו אנגייג'מנט במודעות Document ads

בחודשים האחרונים ה document ads בלינקדאין צוברות תאוצה ויותר מפרסמים משתמשים בהן.

מדובר במודעות המאפשרות למשתמשים לקרוא או להוריד מסמך ישירות מהמודעה בפיד שלהם בלינקדאין – עם או בלי טופס ליד-ג'ן.

החודש – השיקה לינקדאין מאפיין ריטרגטינג, המאפשר ליצור קהלים על סמך האופן שבו חברים קיימו אינטראקציה עם מודעות מסוג של document ads. לאחר יצירת הקהלים הללו, ניתן להשתמש בהם בכל קמפיין לינקדאין.

הגרסה הראשונה של ריטרגטינג ל document ads תאפשר יצירת קהלים על סמך הסיגנלים הבאים:

  • אנשים שביצעו קליקים הניתנים לחיוב על המודעה שלך
  • כל אינטראקציה עם המודעה שלך
  • אלה שהורידו את המסמך

חדש בלינקדאין: Predictive Audience

מדובר במאפיין חדש שרותם את יכולות הבינה המלאכותית של לינקדאין על מנת לייצר קהל חדש בהתבסס על קהל קיים, והוא בנוסף לקהל הלוקאלייק הישן שהשימוש בו עדיין אפשרי.

ניתן לייצר קהל חדש על בסיס: רשימת אנשי קשר / חברות, קהל ממירים, וקהל שהגיד לטפסי ליד ג'ן.

בניית הקהל דומה לבניית קהלי לוקאלייק של פייסבוק – תחת נושא חדש בתפריט בניית הקהלים:

ולאחר מכן בחירת גאוגרפי וגודל קהל:

לינקדאין ממליצים להתבסס על קהלי לקוחות קיימים, או כאלה שהפכו לqualified.

חדש במודעות Thought leader בלינקדאין: פורמט וידאו ורשת הקהל

(מודעות Thought leader מאפשרות לקדם תוכן של מנהלים ועובדים בחברה, ומציעות תוכן יותר מושך ורלוונטי, וזאת ע"י שימוש בחוויות עובדים אמיתיים)

מה חדש?

  • פורמט וידאו – מעכשיו זמין גם לסוג מודעות זה
  • מיקומי מודעות חדשים – עכשיו גם ברשת הקהל של לינקדאין

https://www.linkedin.com/help/lms/answer/a1399568/thought-leader-ads

כלי השדרוג של גוגל ל PMAX זמין עכשיו גם לקמפיינים דינמיים – Dynamic Search Ads (DSA) ולקמפיינים של דיספליי

לפי ההודעה – גוגל אדס תתחיל בתהליך של "שדרוג" אוטומטי של קמפיינים מקומיים לPMAX.

גוגל גם התחילה את התהליך הזה עם שדרוג אוטומטי למקסימום ביצועים עבור קמפיינים חכמים לשופינג ביולי.

ניסוי חדש בגוגל אדס: שירות לקוחות אחד-על-אחד לעסקים קטנים.. בתשלום!

מספר נבחר של סוכנויות ומפרסמים הוזמנו לבחון את התוכנית החדשה, המציעה תמיכה אחד על אחד המותאמת לצרכי הלקוח הספציפיים.

https://searchengineland.com/google-ads-enhanced-customer-service-small-business-430773

חדש ביוטיוב: ניתן לקשר ל-14 קישורים יוצאים מערוץ יוטיוב

הפלטפורמה מאפשרת כעת לכלול עד 14 קישורים בולטים הניתנים ללחיצה ליד כפתור 'הירשם' כדי ליצור מודעות לפלטפורמות האחרות שלך, כגון אתרים, פרופילים חברתיים, אתרי מרצ' וכל קישור אחר העומד בהנחיות הקהילה שלה.

התכונה החדשה תהיה גלויה בשולחן העבודה ובנייד לכולם עד ה-23 באוגוסט.

https://searchengineland.com/youtube-creators-can-now-include-more-external-links-on-their-channels-430635

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>