להאזנה / צפייה בסרטון הוידאו של המהדורה: https://www.youtube.com/watch?v=ux1l080va5Y
שלום לכולם, כאן מיכל מורנו עם "חדשות הפרסום באינטרנט" והפעם – לראשונה בגרסאת "לייב" בה אתם מוזמנים לשאול שאלות ולהציע הצעות.
בצל הקורונה רשתות הפרסום ממשיכות להתחדש, ובמהדורה הנוכחית תמצאו עדכונים הנוגעים למצב, כמו גם עדכונים כלליים על חידושים בפלטפורמות השונות. אז קדימה.. מתחילים!
חדש בתוצאות החיפוש של גוגל בישראל: מודעות קרוסלה
בהמשך לעדכון ששיתפנו במהדורה הקודמת – אור קרן הצליח לראות את התוצאות האלה בישראל:
לפי מה שאפשר לראות כאן – בקרוסלה עצמה יש עד 4 מודעות, וזאת בנוסף לעוד 1-2 מודעות רגילות מעל, מה שאומר שבחלק העליון למעשה יהיו 5-6 מודעות במקום ה-4 של עכשיו.
מענק הקורונה של גוגל לעסקים קטנים ובינוניים יצא לדרך
ליאב אזרן מעדכן כי בהמשך למשבר הקורונה גוגל משחררת מידע אילו עסקים זכאים לקבל תקציב לפרסום בגוגל אדס.
לא ידוע עדיין בדיוק כמה כסף כל מפרסם יקבל, זה יהיה תלוי בהסטוריה של החשבון, במיקום הגיאוגרפי ובמטבע.
גוגל מחלקת קרדיט אחד לכל מפרסם, הקרדיט ייכנס אוטומטית לחשבונות שלכם במהלך חודש מאי, ותקבלו גם הודעה על כך.
במידה ולא פירסמתם בגוגל אדס במהלך 2020 אתם לא זכאים לקבלת המענק.
למידע נוסף צפו במקור הידיעה
תמיד רציתם להבליט טקסט במודעת החיפוש שלכם? עכשיו זה אפשרי!
גוגל עדיין לא עדכנו בנושא, אבל בדקתי בחשבונות שלי – וזה פשוט עובד.
איך עושים את זה?
נכנסים לאתר http://adtools.org/, כותבים את הטקסט שרוצים להבליט בתיבה השמאלית, ומעתיקים את הטקסט המופיע מימין לתוך המודעה שלכם במקום הטקסט הלא מובלט.
שימו לב: כל אות מודגשת נחשבת כמו 4 אותיות לא מודגשות, כך שכמות התוים הסופית שלכם מאוד מצטמצמת.
כך נראית התוצאה:
לכתבת המקור ובה מקרה מחקר לאפקטיביות ההדגשה: https://www.searchenginejournal.com/how-to-use-forced-bold-text-in-google-search-ads/353138/#close
לינקדאין משיקה: אירועים לדפים
לרגל הקורונה והמציאות הקשה, לינקדאין נערכים מהר ויוצאים עם 2 בשורות מעניינות מאוד
- נוספה אפשרות יצירת events בדפים עסקיים
מדריך להקמת event בדף עסקי בלינקדאין
https://www.linkedin.com/smart-links/AQHoJNH_Mdd4OQ/4dfe418a-ac9c-4f9d-a6e0-0232658255f6 - זה חוזר. מעכשיו בקבוצות ניתן יהיה לשלוח מייל לכל חבר בקבוצה. בזמנו חגגו על האופציה הזו ברמת ABM. מעניין מה יהיה עכשיו.
תודה לזיו שיינפלד על העדכון.
מעכשיו: יותר קל לערער על מודעות שלא אושרו בגוגל בגלל ענייני מדיניות בגוגל
הממשק החדש לעריכת מודעות – מאפשר לשלוח מודעה לאישור מחדש מייד לאחר שפתרתם את בעיית המדיניות, וכל זאת ישירות מאזור עריכת המודעות – ללא כניסה לאזור ה"עזרה".
כדי להשתמש בתכונה חדשה זו, פשוט רחפו מעל מודעה שלא אושרה או שאושרה בצורה מוגבלת, והקליקו על הקישור "ערעור" אם המודעה כשירה לערעור.
לאחר הגשת ערעור תוכלו לבדוק את סטטוס הערעור ע"י ריחוף מעל המודעה שלא אושרה או בסטטוס מוגבל.
החלק הראשון המופיע עם ריחוף מעל המודעה שנדחתה נראה כך:
והחלק השני העולה לאחר הקלקה על כפתור הערעור נראה כך:
להודעה הרשמית של גוגל בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/9790008
אפשרות סימון עסק כ"סגור זמנית" בגלל קורונה בגוגל מיי ביזנס
ליאת לנג מעדכנת כי האפשרות נמצאת בכרטיסיית מידע מתחת לאפשרות של סגירת העסק. גוגל יכולים גם לסמן בעצמם עסק כסגור זמנית לאור המצב … חשבונות מאומתים יכולים לשנות בחזרה לסטטוס של עסק פתוח.
אלה ההוראות של גוגל לביצוע:
וכך נראה הממשק לאחר שבחרתם לציין שהעסק סגור:
ועוד בענייני קורונה – גוגל מתחילה לשחרר את הסגר.. ומאפשרת פרסום מודעות בנושאי קורונה
זה מתחיל בארגונים לא-ממשלתיים ומלכ"רים, בינתיים. לידיעת המקור: https://9to5google.com/2020/04/02/google-ads-coronavirus-report/
גוגל מפסיקה לתת תמיכה באמצעות צוותים למרבית הסוכנויות השותפות
מדובר בתכנית ליווי רבעונית שחברים רבים בקבוצה קיבלו מגוגל, במסגרתה היתה גוגל מודיעה לסוכנויות על החשבונות שהיא תלווה ברבעון הקרוב.
ההודעה של גוגל בנושא באה בהמשך להפסקת מתן התמיכה של גוגל ברשתות חברתיות וצמצום מערך התמיכה באופן כללי.
לידיעת המקור בנושא: https://searchengineland.com/google-ads-agency-partners-ad-rep-support-change-confirmed-331976
זאפייר מעניקה 3 חודשים חינם לעסקים קטנים ובינוניים
לפי הודעה שעלתה בבלוג של זאפייר – עסקים המעוניינים בקבלת ההטבה צריכים למלא את הטופס הבא ולספק מספר פרטים בסיסיים על מנת להגיש מועמדות. בהצלחה!
תודה לאדיר רון על העדכון הזה.
וכמה עדכונים אחרונים בקצרה:
- פייסבוק השיקו אפליקציה לנייד ל creator studio – אריק טמפלהוף מספר כי השימוש באפליקציה נוח מאוד
- גוגל מסיימת את ניסוי התקציבים החודשיים. לידיעת המקור בנושא.
- גוגל אדס אדיטור החדש – יתמוך בתקציבים משותפים ובציון אופטימיזציה. תודה לרן לובינסקי על העדכון הזה.
- יוטיוב משיקה – כלי ליצירת סרטוני וידאו עבור עסקים קטנים. להגשת בקשה להצטרף לבטא: https://services.google.com/fb/forms/videobuilderbeta/
עד כאן להיום! תודה שצפיתם.
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.