חדשות הפרסום באינטרנט – נובמבר 2022

לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/AmDKzWChaNo

מיקום חדש למודעות ליד-ג'ן של פייסבוק/מטה: Instagram Explore

לפי מטה:

'גילוי' / explore לכל משתמש יש דף explore ייחודי משלו, הכולל פריטי תוכן נבחרים שמתאימים לתחומי העניין שלו. עכשיו בעזרת מודעות בexplore, עסקים יכולים להגיע לאנשים שאוהבים לגלות דברים חדשים.

איך פועלות המודעות ב"אקספלור"?

בתצוגת הרשת של explore באינסטגרם, לחיצה על משבצת מדיה קטנה מובילה אל פיד הexplore (בתמונה האמצעית). שם מוצגות מודעות תמונה ומודעות סרטון בדיוק כפי שהיו מוצגות בפיד של אינסטגרם. לחיצה על משבצת מדיה גדולה מובילה אל חוויית הסרטונים של explore (בתמונה הימנית), שבה מוצגות אך ורק מודעות סרטון.

שימו לב: מודעות explore לא יופיעו בתצוגת הגריד של הדף explore (השלב הראשון בתהליך המצולם כאן), אלא רק בדפי ה explore הפנימיים.

אופיר קנלשטיין שסיפר לנו על המאפיין מעדכן כי אצלו זה זמין רק בביזנס מנג'ר אחד ולא בכולם.

למידע נוסף על מודעות אינסטגרם אקספלור: https://business.instagram.com/igb/a/ads-in-explore

חדש בגוגל: אפשרות הצגת מוצרים בטאב גוגל שופינג בלי להכניס פיד מוצרים למרצ'נט סנטר

פריט ניווט חדש בסרץ' קונסול בשם Shopping tab listings יעביר אותך לתכונה שבה תוכל לחבר חשבון מרצ'נט סנטר ולהגיש מוצרים לגוגל מבלי לשלוח פיד מוצרים או לאמת מחדש את האתר שלך.

אם אין לך חשבון מרצ'נט סנטר, תתבקש ליצור אחד באמצעות תהליך הרשמה פשוט.

לאחר חיבור חשבון מרצ'נט סנטר שלך לסרץ' קונסול, כל מה שצריך לעשות הוא לעדכן את הנתונים המובנים / structured data באתר כדי להציג מוצרים.

ככה נראה הממשק בסרץ' קונסול:

https://www.searchenginejournal.com/google-makes-it-easier-to-get-products-in-the-shopping-tab/471489/

גוגל מודה בכך שיש בעיה של איכות לידים בקמפיינים של PMAX, אומרת שהבעיה בטיפול, ומציעה אפשרויות לפתרון הבעיה

התלונה הגיעה מטיפאני שירס שכתבה בטוויטר: "מצאנו הרבה לידים מזויפים שהגיעו מקמפייני PMAX באופטימיזציית Lead Gen. למרבה הצער, לא לכל הלקוחות שלנו יש את היכולת לתת משוב או שיש להם CRMs שאנחנו יכולים לחבר. האם מישהו יודע איך לצמצם לידים מזויפים?"

ג'יני מרווין הגיבה ואמרה "אנחנו פועלים באופן אקטיבי לטפל בחששות לגבי לידים לא חוקיים ומגדילים את ההשקעה באמצעים הניתנים למניעה. אנחנו גם מציעים למפרסמים לנקוט באמצעים הבאים במידת האפשר כדי לסייע בהפחתת לידים ממשתמשים שאינם מספקים מידע מדויק."

הצעדים שמנתה ג'ני מרווין הם:

  • Server-side validation
  • Double opt-in
  • Recaptcha
  • Offline conversion measurement & optimization: OCI or Enhanced Conv for Leads w/ Qualified & Converted conversion categories

https://www.seroundtable.com/google-ads-decreasing-invalid-leads-34272.html

הכלי ליצירת מודעות באמפר / Bumper ads של גוגל זמין לכולם

כך מתארת ​​גוגל את הכלי הידוע בשם trim video:

"Trim Video משתמש בלמידת מכונה כדי לפשט את תהליך יצירת מודעות באמפר על ידי זיהוי הפריימים החשובים ביותר במודעה ארוכה והפיכתם לסרטונים בני 6 שניות. יש לו גם תכונות עריכה פשוטות המאפשרות למפרסמים לשנות את הפלט הסופי".

רועי כרמלי סיפר שהכלי מייצר "אחלה סרטוני באמפר", והפנה לקישור על המידע המולא בגוגל: https://support.google.com/google-ads/answer/12921529

הכירו את מרכז בטיחות המותג של לינקדאין / Linkedin brand safety hub

הכלי שיאפשר לכם לקבוע היכן ברשת הקהל של לינקדאין יופיעו (או לא יופיעו) המודעות שלכם.

אפשרויות הכלי החדש כוללות:

  • הורדת רשימת המפרסמים המלאה ברשת הקהל של לינקדאין – דרך אזור בטיחות המותג החדש בCampaign Manager.
  • התאמה אישית של רשימות האתרים המאושרים או החסומים מהצגת המותג שלך.
  • ובנוסף – בעת יצירת קמפיין ניתן לחסום קטגוריות, באמצעות קטגוריות טקסונומיה של IAB Tech Lab.

להכרזה בבלוג של לינקדאין: https://www.linkedin.com/business/marketing/blog/linkedin-ads/helping-you-protect-your-brand-reputation-on-the-linkedin-audience-network

בטא חדש בקמפיינים של חיפוש בגוגל – תוסף לוגו ותוסף שם העסק.

המאפיין עליו דיווח אריק טמפלהוף, מתחיל להפתח רק לחשבונות מאומתים.

שם העסק יופיע מעל הכתובת לתצוגה, הלוגו של העסק יופיע בעיגול מימין או משמאל למודעה.

ככה זה נראה בממשק גוגל אדס:

חדש בגוגל- גוגל מסירה את הקהלים הדומים-similar audience

גוגל הודיעה שהיא מבטלת סגמנטי קהלים דומים.

החל ממאי 2023 לא יווצרו עוד סגמנטים חדשים של קהלים דומים בגוגל אדס, ובאוגוסט 2023 יוסרו סגמנטים קיימים של קהלים דומים.

לפי גוגל: במקום פלחים דומים, סוגי קמפיינים שונים יציעו פתרונות שונים שיעזרו לכם להשתמש בנתונים מאינטראקציה ישירה (First-Party), להגיע לקהל הנכון ולשפר את ביצועי הקמפיינים, כדי שתוכלו לבצע אופטימיזציה בהתאם ליעדים העסקיים שלכם.

זה הטיימליין שגוגל נתנה לנושא:

להודעה של גוגל בנושא: https://support.google.com/google-ads/answer/12929853

גוגל מוסיפה לקמפיינים של pmax: תזמון קבוצת נכסים, מתכנן ביצועים, 15 כותרות, וסגמנטי קהלים של צד ראשון

לידיעת המקור: https://www.seroundtable.com/google-ads-performance-max-updates-34315.html

וכמה חידושים ביוטיוב:

  1. מודעות אודיו הופכות לזמינות לכל המפרסמים. מפרסמים יכולים כעת להגיע ספציפית למאזיני פודקאסטים.
    עוד על מודעות אודיו: https://www.searchenginejournal.com/youtube-audio-ads-how-to/401966/#close
  2. אפשרות פילוח מודעות ביוטיוב לפי סגנון מוסיקלי או יותר נכון מצברוח מוסיקלי.
    סוגי או סגנונות המוסיקה שניתן לבחור מהם הם: Romantic, Happy & Uplifting, Chill, Downbeat, Funky Moods
    באופן דומה, ניתן גם כמובן להחריג סגנון מוסיקלי. לידיעת המקור: https://www.searchenginejournal.com/google-adds-music-genres-as-placement-option-for-video-ads/468756/

פוסטים אחרונים

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
לקבלת מידע נוסף לחצו על הכפתור >>>