הבלוג שלנו
עידכונים, חדשות, וסתם דברים שמתחשק לנו לספר לכם
פרפורמנס מקס – הבנת הביצועים ואפשרויות אופטימיזציה
בשעה שקמפיינים של מקסימום ביצועים מציעים למפרסמים דרכים חדשות להגיע לקהל, ואופטימיזציה אוטומטית, מפרסמים רבים עדיין מעוניינים מה קורה מתחת למכסה המנוע של ה Pmax.
מאמר זה יסביר אילו אפשרויות קיימות במסגרת הכלים של גוגל, וכיצד תוכלו ללמוד קצת יותר על הקמפיינים שלכם ולעזור להם להצליח יותר.
חדשות הפרסום באינטרנט – יולי 2022
מגוון כלים פרסומיים ואורגניים חדשים בלינקדאין,
מתווה השדרוג האוטומטי של סמארט-שופינג לפרפורמנס-מקס ומה שכדאי לכם לעשות כדי ללוות אותו בבטחה,
ושינויי הממשק בפייסבוק אשר יתנו לכם (כנראה) יותר חשיפה אורגנית.
זאת ועוד במהדורת חודש יולי 2022 של חדשות הפרסום באינטרנט
חדשות הפרסום באינטרנט – יוני 2022
על המעבר האוטומטי שנכפה עלינו לפרפורמנס מקס, והיתרון של קמפיין מסוג זה למפרסמים בתחום האופנה,
שיטות חדשות ומומלצות לבידינג בלינקדאין בנהיגה "חצי אוטומטית",
פתרונות פרסום פשוטים יותר לבתי מלון קטנים בגוגל, ועוד.
גוגל אדס – השבתת תוסף תמונה דינמי
תוסף תמונה דינמי הוא מאפיין חדש יחסית בגוגל אדס, אשר כברירת מחדל פועל לכל החשבונות.
חדשות הפרסום באינטרנט – מאי 2022
לסרטון הוידאו ביוטיוב | להאזנה כפודקאסט מנהלי קמפיינים של רופאים – שימו לב: בקרוב בגוגל
חדשות הפרסום באינטרנט – אפריל 2022
לגרסאת הוידאו של המהדורה ביוטיוב | להאזנה כפודקאסט חדשות טובות לכולם: גוגל משיקה את כלי
חדשות הפרסום באינטרנט – מרץ 2022
כך תציגו תוספי קולאאוט במודעות של פייסבוק,
על בדיקת הבריאות החדשה של פייסבוק למפרסמים,
מה שאתם צריכים לעשות כדי להתכונן למעבר לגוגל אנליטיקס 4,
ועוד – במהדורת החדשות לחודש זה.
לבלוג פוסט המלא כולל צילומי מסך:
https://www.moreno.co.il/gapmar2022/
לשבור את תקרת הזכוכית בפרסום B2B בגוגל
בעולם בו כל ההמרות שוות, אין לנו את היכולת לתעדף המרה אחת על פני אחרת, אולם בעולם מבוסס הערך של גוגל בשנת 2022, לשמחתנו ניתנו לנו הכלים להבדיל בין המרות לפי ערך, ובכך – לתעדף את התקציב בהתבסס על הערך האמיתי של כל לקוח, ולא על הערך הממוצע של כל הלקוחות.
צור קשר
נשמח מאד לשמוע ממך אז למה לא לשלוח לנו דואל? נשתדל לחזור אליך בהקדם האפשרי.