הבלוג שלנו
עידכונים, חדשות, וסתם דברים שמתחשק לנו לספר לכם
חדשות הפרסום באינטרנט – יולי 2023
הגבלות המותג של גוגל אדס שיאפשרו לכם שליטה טובה יותר בקמפיינים של חיפוש ו PMAXת
אפשרות הפרסום החדשה בווטסאפ ללא צורך בחשבון פייסבוק,
מועד שקיעה קרוב למודעות WAZE
ועוד..
חדשות הפרסום באינטרנט – יוני 2023
אם יש דבר אחד שבולט החודש, זה שכל רשתות הפרסום משלבות כלים של ג'נרטיב AI, שמטרתם להקל על מנהלי הקמפיינים, ולשפר את התאמת המודעות המוצגות למשתמש המטורגט
קראו את המהדורה או צפו בה כדי להיות מעודכנים בכלים ובאפשרויות החדשות 🙂
חדשות הפרסום באינטרנט – מאי 2023
עדכון לאפשרויות המיקום של פייסבוק, כך תציגו שם העסק שלכם בגוגל בישראל, 5 מאפיינים חדשים בלינקדאין שציפינו להם הרבה שמן, ועוד.
מנהל קמפיינים אין-האוס, או סוכנות פרסום. זו השאלה!
להעסיק מנהל קמפיינים בחברה, או לעבוד עם סוכנות פרסום?
ללא ספק "שאלת מליון הדולר" של חברות בכלל, וחברות B2B TECH בפרט.
כמנהלת סוכנות פרסום, כמובן שדעתי משוחדת, אולם מי שמכיר אותי היטב, יודע שאני תמיד משתדלת לספק את התמונה המלאה, ללא הטיות.
כך – אנסה לתת מענה הוגן לשאלה, ולפרט את ההיבטים השונים להם יש להתייחס כאשר שוקלים את שתי האפשרויות, כמו גם טיפים לעבודה מוצלחת עם סוכנות.
חדשות הפרסום באינטרנט – אפריל 2023
לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/zTuB7pvLfFM חדש באינסטגרם: מודעות בתוצאות החיפוש ו'מודעות תזכורת' מודעות בתוצאות החיפוש היא
חדשות הפרסום באינטרנט – מרץ 2023
כוכבת המהדורה של החודש היא לינקדאין – שהשיקה תמיכה בקבצי אנימייטד גיף, סיפקה אפשרות חדשה לבניית קהלים דינמית לפי רמת מעורבות בפרסום, ומודיעה על הפסקת סוג קמפיין message adsץ
קראו את המהדורה המלאה או צפו בסרטון כדי ללמוד עוד על חידושים אלה ואחרים.
חדשות הפרסום באינטרנט – פברואר 2023
לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/NtArxDG020s חדש בגוגל אדס: מילות מפתח שליליות ברמת חשבון המודעות מטרת המאפיין
פרסום מבוסס ביצועים / Performance Advertising: כדי לנצח במשחק, צריך לצאת מהמגרש
בניגוד למה שתמיד חשבתם: ייחוס המרות אינו מדע מדוייק. במאמר זה כל הסיבות והגורמים, כמו גם הצעה למסגרת חשיבה חדשה שתקפיץ את הביצועים שלכם קדימה.
צור קשר
נשמח מאד לשמוע ממך אז למה לא לשלוח לנו דואל? נשתדל לחזור אליך בהקדם האפשרי.