צוות גוגל אדוורדס יצא הבוקר בהודעה מרגשת על הפעלת הפיצ'ר של הרימרקטינג הדינמי בכל השווקים הורטיקליים, בהם: מלונות, טיסות, נדל"ן, לוחות מודעות, עבודה, רכב, כספים והשכלה.
איך זה עובד?
אתם גולשים באתר של אמאזון ומחפשים מכוניות על שלט, ואחרי שאתם יוצאים מהאתר, המודעות של אמאזון למכוניות על שלט ולמוצרים משלימים רודפות אחריכם ברחבי רשת הדיספליי של גוגל.
אותו דבר יכול לקרות גם באתר של מודעות יד שניה למשל – כאשר מה שמפורסם לגולש היא הקטגוריה הספציפית בה הוא גלש באתר.
רוצים לדעת עוד?
וובינר של גוגל בנושא יערך ממש בקרוב – ב-9 לאוקטובר 2014 בשעה 9 בבוקר ארה"ב. 2 בצהריים שעון ישראל.
מוזמנים להרשם כאן.
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.