חדש בגוגל אדס: יעד אופטימיזציה לרווח גולמי proas
גוגל אדס משיקה הגדרת קמפיין חדשה בשם אופטימיזציה של רווח גולמי. הרווח הגולמי מחושב על ידי גוגל על ידי החלת שולי הרווח הגולמי שהוגדר בערך ההמרה.
כדי להגדיר זאת, תצטרכו להעביר את הנתונים הבאים לגוגל אדס:
– נתוני עגלה ונתוני COGS (עלות של סחורה שנמכרה) בפיד המוצרים שלך
– הגדר את יעד האופטימיזציה ליעד purchase tROAS (ידוע גם בשם PROAS)
שימו לב: המאפיין מתגלגל ועדיין לא ראיתי הכרזה רשמית עליו מטעם גוגל – לכן אני מניחה שיופיע בשבועות הקרובים בכל החשבונות.
חדש בלינקדאין: אפשרות ייבוא ישיר מהאבספוט של שינוי בשלב מחזור חיים כהמרה
המאפיין שהופיע בחודשים האחרונים כהתממשקות המערבת את זאפייר, החל מהחודש זמין לביצוע באופן ישיר – בדיוק כפי שניתן לעשות עם גוגל אדס.
כדי לבצע – היכנסו לאזור product updates בהאבספוט, חפשו בטא בשם LinkedIn CAPI for Lifecycle Stage Change Events
בקשו גישה לבטא, ולאחר מכן עברו לאזור המודעות:
Marketing > Ads
ועברו לטאב האירועים / Events
צרו אירוע חדש עבור כל שלב במחזור החיים שתרצו לדווח ללינקדאין כהמרה, תנו לו ערך ושמרו.
הפעולה הזאת תיצור כבר את ההמרה בלינקדאין. אם תרצו שכל המרה תיספר רק פעם אחת – שנו את הגדרת ההמרה בלינקדאין ל"last click – last campaign"
חדש בטפסי לידים בפייסבוק: שאלות סליידר וקופונים!
1. שאלת סליידר (מחוון)
רוצים לקבל תשובות מדויקות יותר מהגולשים שלכם? שאלת הסליידר החדשה מאפשרת לכם ליצור טווח אפשרויות ולקבל תשובה על סקאלה. זה יכול להיות שימושי במגוון מצבים, כמו:
תקציב: "כמה אתם מתכננים להשקיע בפרסום בחודש הקרוב?"
זמינות: "באיזה שעות אתם זמינים לפגישת ייעוץ?"
העדפות: "עד כמה אתם מעוניינים במוצר/שירות שלנו?"
שאלת הסליידר מוסיפה מימד אינטראקטיבי ומעניין לטופס, ומאפשרת לכם לאסוף מידע בעל ערך רב על הלידים שלכם.
2. קופונים
רוצים לתת תמריץ לגולשים שלכם להשאיר פרטים? עם אפשרות הקופונים החדשה, אתם יכולים להציע קוד הנחה או הטבה מיוחדת למי שממלא את הטופס. הקופון יוצג בעמוד הסיום.
שימוש בקופונים יכול להגדיל משמעותית את שיעור ההמרה של המודעות שלכם, ולעודד את הגולשים לבצע פעולה באתר שלכם.
אל תשכחו:
ניתן לכלול עד 15 שאלות בטופס מיידי.
שאלת הסליידר זמינה רק לאחר סוגים אחרים של שאלות בהתאמה אישית.
הקופונים מוצגים בעמוד הסיום של הטופס.
התכונות האלה כנראה מתגלגלות ולא מופיעות בכל החשבונות
תודה לאופיר קנלשטיין על העדכון הזה
חדש בפייסבוק
בסיום מילוי טופס לידים – יש אפשרות לסמן אופציה חדשה שתפתח שיחה (צ'אט) עם שולח הליד.
תודה לשמוליק חזן על העדכון הזה, ולעופר זוסמן על המידע כי ניתן לבצע את ההגדרה גם ברמת הקמפיין.
גוגל אדס מוסיפה מילות מפתח שליליות, תובנות, דיווח ל-PMax ועוד
במסגרת העדכונים:
מילות מפתח שליליות עבור PMax: גוגל מביאה מילות מפתח שליליות ברמת מסע הפרסום לקמפיינים של ביצועים מקסימליים. זה משהו שגוגל אמרה לנו שיגיע בתחילת 2022, אבל מסתבר שהמאפיין יצא עד סוף השנה.
תובנות ודיווחים חדשים עבור PMax: כולל (1) דיווח על כיסוי נכסים ברבעון השלישי, (2) תובנות ביצועים מחודשות זמינות כעת, (3) תובנות קצב יעד ו-(4) דיווח על נתח חשיפות שניהם מתגלגלים עכשיו.
העדפות קריאייטיב מסוג Demand Gen: האפשרות להגדיר אילו סרטונים יוצגו היכן בקמפייני דימנד ג'ן אפשרית כעת
שיפור באפשרות בקרת מותג בקמפייני חיפוש: בקרות מותג חזקות יותר בהתאמה רחבה והבחירה לכלול או לא לכלול מונחי מותג זמינות כעת.
כלי Generative Al ב-PMax ו-Demand Gen מתרחבים לשש שפות חדשות: גרמנית, צרפתית, ספרדית, פורטוגזית, הולנדית ואיטלקית.
חווית שיחות מתרחבת: חוויית השיחה בגוגל אדס תתרחב לשפות גרמנית, צרפתית וספרדית עד סוף השנה.
https://blog.google/products/ads-commerce/google-ads-ai-features-update-september-2024/
עכשיו ב META (פייסבוק ואינסטגרם): אפשרות לכבות תגובות במודעה לפני עליה לאויר
עד כה – מותגים יכלו לכבות תגובות במודעות לאחר פרסום המודעה במשך זמן רב, חידוש זה יוסיף את היכולת לבטל תגובות לפני שהקמפיין יעלה לאוויר.
המאפיין זמין כעת החלק מהחשבונות ומתגלגל לכל החשבונות בהדרגה.
בנוסף – החברה מאפשרת למותגים לקבוע "רשימות שחורות" של מפרסמים /חשבונות ותחומים בהם הם לא רוצים שהמודעות שלהם יופיעו.
https://www.facebook.com/business/news/Advertising-Week-2024-New-Brand-Suitability-Controls
פייסבוק / META מציגה: יכולות AI חדשות לעריכת מודעות וידאו
כלי AI חדשים יאפשרו למפרסמים להנפיש תמונות סטילס ולהרחיב את הרקע של סרטון.
ראו להמחשה – הפיכת תמונה לוידאו באמצעות AI:
הרחבת מימדי וידאו באמצעות AI בפייסבוק:
בנוסף – מציגה מטא כלים חדשים ונוחים יותר לשיתופי פעולה עם יוצרי תוכן, בהם גם שילוב תוכן של יוצרים עם תוכן של הדף בממשק ניהול אחד: partnership ad hub
https://www.facebook.com/business/news/Unlock-Video-Performance-with-GenAI-and-Creator-Marketing
בקרוב בגוגל בארה"ב: מודעות בתצוגת תוצאות AI למכשירים ניידים
המודעות מופיעות ישירות מתחת לתשובה המוצגת בסקירה הכללית של AI. מהתמונה האחת ש-Google סיפקה, היא נראית כמו מודעת קניות טיפוסית מתחת לתווית "ממומן".
ככה זה נראה:
גוגל אדס מוסיפה: שיפורי וידאו אוטומטיים לקמפייני pmax
מנהלי קמפיינים שהבחינו במאפיין החדש מדווחים שהאופט-אין הוא אוטומטי.
אם יש לכם קמפייני פימקס, שימו לב לבקש החרגה או לבדוק את המדיה בקמפיינים.
טיקטוק מציגה: 5 כלי פרסום חדשים
טיקטוק ממצבת את עצמה כיותר מסתם פלטפורמת בידור, ומדגישה את תפקידה בהנעת פעולות ורכישות של הצרכנים עו כלים חדשים אלה:
כלי 1 – Smart+: כלי פרסום אוטומטי לביצועים המייעל טירגוט, בידינג ובחירת קריאייטיב.
כלי 2 – GMV Max: אוטומציה ליצירת קמפיינים של TikTok Shop שמטרתה לעזור לסוחרים להגדיל את ערך הסחורה הגולמי שלהם.
כלי 3 – Out of phone: Retail: פתרון פרסום דיגיטלי בחנות המציג תוכן של טיקטוק בחנויות פיזיות.
כלי 4 – Conversion Lift Studies (CLS): מודד את ההשפעה העסקית של טיקטוק מעבר לייחוס הקליק האחרון. זמין לעסקים בכל הגדלים.
כלי 5 – Privacy-Enhancing Technologies (PETs): אינטגרציות עם ספקי צד שלישי כדי להציע אמצעי כלי פרטיות מתקדמים למפרסמים המשתמשים בנתונים של צד ראשון.
https://newsroom.tiktok.com/en-us/tiktok-is-building-for-the-future-with-smart-plus
https://www.facebook.com/groups/GAPIsrael/posts/9576887939002253/
בקרוב בטיקטוק: שילוב מודעות 'קנה עם Prime' שיאפשרו רכישת מוצרים מאמזון ישירות באפליקציית טיקטוק, כולל הערכות זמן משלוח בזמן אמת
גולשי טיקטוק אוהבים לקנות את המוצרים שהם רואים, וממש בקרוב זה יקרה הרבה יותר בקלות.
זאת -בהמשך להודעה של טיקטוק תוכניות לאפשר למוכרי 'Buy with prime' להשיק קמפיינים של פלטפורמת הביקוש של אמזון / Amazon DSP. קידומים ממומנים אלה ישלבו נתונים מהמוצרים שלהם באמזון עם אותות מאתר האינטרנט שלהם.
המשמעות הרחבה יותר היא שקמעונאי אמזון יוכלו למכור מוצרים ללקוחות באמצעות מודעות באלפי אפליקציות ואתרי צד שלישי, כולל טיקטוק.
הפרסום שיוצג – יכלול כאמור מידע לגבי מועד המשלוח הצפוי לאותו משתמש, מידע אשר יגביר את יחס ההמרה לרכישה בפועל.
https://thred.com/tech/tiktok-seals-deal-with-amazon-to-make-in-app-shopping-even-easier/
טיקטוק מציעה: מעקב משופר של מכירות בחנות
המעקב המשופר מתאפשר – באמצעות חברת InMarket.
תהליך מעקב ההמרות של InMarket משתמש במגוון נקודות מגע למדידה מדויקת יותר של ביקורים בחנות. זה מספק יותר נתונים למותגים להמשיך ולהבין כיצד המבצעים המקוונים שלהם מובילים למכירות בחנות.
https://www.socialmediatoday.com/news/tiktok-offers-improved-in-store-sales-tracking/729777/
גוגל אדס לא תציג מודעות ב parked domains עבור חשבונות פרסום חדשים החל מאוקטובר
עדכון זה מאפשר למפרסמים להימנע מבזבוז תקציב על מיקומי מודעות בעלי ערך נמוך, ומבטיח שמודעות מוצגות באתרים שמתאימים טוב יותר לקהל היעד ומסר המותג של המפרסם.
מפרסמים שרוצים להציג מודעות בדומיינים חונים יכולים להצטרף על ידי ניווט להגדרות התאמת תוכן ב-Google Ads.
https://searchengineland.com/google-ads-parked-domains-new-accounts-446306
חדש בלינקדאין: הרחבת אפשרויות מודעות וידאו, שיפורים לקמפיינים אוטומטיים ועוד
- אפשרות שימוש במודעות “Thought Leader Ads” כדי לקדם פוסטים של חברים על אירועים בהנחיית החברה.
- סרטוני "הצצה" של 30 שניות של שידורים חיים.
- אפשרויות מיקוד משופרות לקידום אירועים.
- מודעות וידאו זורם / In-stream video ads (אשר בעבר הוגבלו לשותפים נבחרים בארה"ב) זמינות כעת למותגי האיחוד האירופי.
- הוספת אפשרויות מודעות וידאו ומסמכים.
- יעדי קמפיין חדשים, כולל awareness וVideo Views.
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.