לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://youtu.be/zTuB7pvLfFM
חדש באינסטגרם: מודעות בתוצאות החיפוש ו'מודעות תזכורת'
מודעות בתוצאות החיפוש היא מאפיין בגרסת בטא המתגלגל כעת למפרסמים, ומציג למשתמשים ברחבי העולם מודעות הקשורות לחיפושים שלהם.
לדוגמה, אם תחפש "טיפוח עור", תראה מודעות רלוונטיות בפיד תוצאות החיפוש. ניתן להבחין בין מודעות לפוסטים רגילים באמצעות תווית "ממומן" מתחת לשם החשבון.
אינסטגרם גם משיקה 'מודעות תזכורת', שיקלו על עסקים להכריז, להזכיר ולהודיע לאנשים על אירועים עתידיים או השקות. הרעיון מאחורי מודעות תזכורת הוא לעזור למפרסמים לבנות מודעות וציפייה לקראת העתיד הקרוב. משתמשים יכולים להצטרף לתזכורות ולקבל שלוש התראות מאינסטגרם. המשתמשים יקבלו תזכורת יום אחד לפני האירוע או ההשקה, 15 דקות לפני ובזמן האירוע או ההשקה. מודעות תזכורת מתגלגלות לכל המפרסמים כאפשרות בפיד.
בטא חדשה בגוגל אדס: אימות מפרסמים מרצון (ולא כי התבקשתם ע"י גוגל)
רוצים שהלוגו ושם העסק שלכם יופיעו לצד מודעת החיפוש בגוגל? זאת ההזדמנות שלכם!
עד עכשיו – רק מפרסמים שנדרשו לאימות זהות זכו להצגת הלוגו ושם העסק, מעכשיו המאפיין יהיה פתוח לכל החפץ בכך. מדובר במאפיין בגרסאת בטא שזמין לחלק מהמפרסמים – אצלי זמין בכל החשבונות.
גוגל כתבה, "מפרסמים שמתאימים לתוכנית זו, יראו בחשבון Google Ads שלהם אפשרות להשלים את אימות המפרסם כדי לבטל את הנעילה של תכונה זו. לא יהיה מועד אחרון ולא יהיו השלכות שליליות על אי השלמת או עמידה בדרישות של מפרסם זה."
לעדכון של גוגל בנושא:
https://support.google.com/adspolicy/answer/13455529?hl=en&ref_topic=29265
חדש בלינקדאין – אפשרות תזמון פוסטים בדף
מעכשיו – אפשר לתזמן פרסום פוסטים בדף החברה שלכם בלינקדאין לתקופה של עד 3 חודשים קדימה.
תכונה זו זמינה כעת במחשב שולחני, תגיע בקרוב לנייד.
כך נראה הממשק:
ואם תרצו לראות את כל הפוסטים שתיזמנתם – כשאתם מתזמנים פוסט – תראו אפשרות לראות את כל הפוסטים המתוזמנים:
וברשימה של הפוסטים המתוזמנים ניתן לתזמן מחדש או למחוק:
ועוד 3 עדכונים נוספים:
- אירועי אודיו / Audio Events
לינקדאין מציגה דיונים חיים, באודיו בלבד, ללא צורך בשימוש ביישומי שידור צד שלישי.
המאזינים יכולים להשתתף בדיון באמצעות אימוג'ים ולבקש להצטרף לשידור בדיבור.
2. העלאת משרות אוטומטית.
עבור עסקים עם פחות מ-1,000 עובדים, לינקדאין מציעה כעת תכונה אוטומטית לפרסום משרות.
לאחר ההפעלה, הפלטפורמה תשתף באופן אוטומטי תפקיד פתוח אחד מדי יום כפוסט מתוזמן מראש. ניתן לערוך את הפוסטים לאחר שיתופם.
התכונה לא כוללת את מה שלינקדאין מקטלג כ"עבודות בסיסיות".
3. מעקב אחרי דפים בתור הדף שלך
דפי לינקדאין יכולים כעת לעקוב אחר דפים אחרים, מה שמקל על הצטרפות לשיחות הקשורות לתחום שלך.
חלק נוסף של אותו מאפיין הוא פיד דפים המוקדש לתוכן מהעסקים שאתה עוקב אחריהם.
https://www.searchenginejournal.com/linkedin-rolls-out-4-updates-for-business-pages/482845/#close
חדש בבינג: תוצאות הצ'אט AI משולבות בתוצאות מנוע החיפוש, ובקרוב יוצגו גם מודעות
תוצאות הצאט מוצגותבמקום בו נראו עד אתמול תשובות לחיפוש בינג – BING SEARCH ANSWERS
ככה זה נראה:
אחרי קבלת התשובה הראשונה של בינג צ'אט, אם תרצו להקליק על שאלה נוספת בתיבת הצ'אט או להקליד הודעה משלכם בתיבת הצ'אט, תועברו להמשך שיחה ב-Bing Chat.
החידוש הנוסף – כנראה עדיין בשלבי בדיקה מוקדמים – הוא מודעות מוטמעות בתשובות הצ'אט, שנראות כמו אזכורים:
שנים חידושים זה מצטרף לשורת חידושי AI בבינג אשר מגדילה באופן עקבי את בסיס המשתמשים שלו בחודשיים האחרונים.
מפרסמים רבים, בהם אני, משלבים את בינג בתמהיל מודעות החיפוש שלהם ורואים בו הצלחה, במיוחד במדינות דוברות אנגלית.
https://searchengineland.com/bing-adds-bing-chat-answers-to-search-results-394524
בטא חדשה בגוגל אדס: מנוע ai שיציע לכם טקסטים למודעות, בהתאם לתיאור המוצר שתזינו
ככה זה נראה:
ג'יני מרווין דוברת גוגל אישרה כי מדובר בניסוי, וכי ההמלצות לא מגיעות מbard ואינן קשורות אליו. https://www.seroundtable.com/google-ads-ai-creator-35192.html
חדש בגוגל אדס: יבוא המרות משופר של GA4
גוגל אדס תומכת כעת בייבוא המרות חלקי, חוצה-ערוצים מתוך GA4
עד כה, המרות אינטרנט יובאו מ-GA4 בהתבסס על מודל ייחוס של קליק אחרון חוצה ערוצים (cross-channel last-click attribution model). המשמעות היא שהמרות יובאו לגוגל אדס רק אם הקליק האחרון מקורו בפרסום בגוגל.
עם עדכון זה, גוגל אדס תייבא נתוני המרות בין-ערוצים חלקיים גם אם הקליק הלא-ישיר האחרון לא היה מגוגל אדס.
https://www.searchenginejournal.com/google-ads-update-enhanced-ga4-conversion-imports/484943/#close
החל מספטמבר 2023: 4 מודלי ייחוס ההמרה הבאים לא יהיו יותר זמינים בגוגל אדס ואנליטיקס
– קליק ראשון / first click
– ליניארי / linear
– דעיכת זמן / time decay
– ומבוסס מיקום / Position based
ארבעת המודלים יופסקו כולם מאוחר יותר השנה, הסיבה הרשמית היא שיעור אימוץ נמוך שלהם בקרב מפרסמים.
https://searchengineland.com/google-sunsets-attribution-models-395297
לינקדאין מכריזה על עדכונים חדשים עבור מסעות פרסום ברשת הקהל / LAN
- אופטימיזציה אוטומטית של קריאטיבים – וזאת בהתבסס על עיצוב האתר ומכשיר המשתמש
- נראות מלאה לרשימת האתרים ברשת הקהל, עם אפשרויות פילטור לבטיחות המותג (זה מאפיין שאני כבר מכירה, רק ההכרזה עליו חדשה)
- סוגי מודעות חדשים לרשת הקהל – נוספו מודעות וידאו ומודעות קרוסלה לרשת הקהל:
להודעת לינקדאין בנושא:
וממתק לסיום: BARD עכשיו זמין לכולם, באופן מיידי!
BARD הוא כלי ה AI שגוגל השיקה, בתשובה ל ChatGPT.
כדי לקבל גישה היכנסו ללינק הבא:
הירשמו לרשימת המתנה, ותקבלו גישה מספר דקות אחרי.
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.