חדשות הפרסום באינטרנט – כל מה שכדאי לכם לדעת, במהדורה שלפניכם!
אז מה חדש?
אפשרויות חדשות לטירגוט גאוגרפי בגוגל
שינויים באסטרטגיות הבידינג של גוגל
גוגל הכניסה החודש כמה שינויים לאסטרטגיות של בידינג בשאיפה לפשט את העניין כמה שיותר. במסגרת השינויים –
הוסרו שתי אסטרטגיות בידינג ותיקות:
Target Search Page Location and Outranking Share
קמפיינים שעושים בהן שימוש בהן הועברו לאסטרטגיה אחת חדשה:
Target impression share
או בעברית: 'יעד של נתח חשיפות' , אסטרטגיה שבה הצעות המחיר מוגדרות באופן אוטומטי במטרה להשיג את היעד שהגדרתם לנתח החשיפות בכל הקמפיינים המשתמשים בשיטה זו.
הוסרו 2 אסטרטגיות של – Portfolio Bid, והן: Enhanced CPC and Target spend
מי שהשתמש באסטרטגיות אלה ברמת הפורטפוליו יועבר לשימוש בהן הברמת הקמפיין.
קישור לידיעת המקור בבלוג של גוגל.
תודה למוטי אסולין על העדכון הזה.
מיקומים חדשים למפרסמי אפליקציות של משחקים בפייסבוק
פייסבוק מרחיבה את הפריסה של המודעות המיוחדות עבור אפליצקיות של משחקים – לרשת הקהל.
מנהלי קמפיינים של משחקים יוכלו מעכשיו להציג את שני סוגי הפרסומות – rewarded video ו playable ads גם מחוץ לפייסבוק – ברשת הקהל (Audience Network)
קישור לידיעת המקור ובה סרטון המחשה למודעות החדשות.
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.