לסרטון המהדורה ביוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=XSeYxblskGI
גרסא חדשה לאדוורדס אדיטור, דוחות חדשים למפרסמים ביוטיוב, כלי חיתוך העמודות החדש של גוגל ועוד.
שלום לכולם,
כאן מיכל מורנו מקבוצת "מקצועני פרסום בגוגל", שוב עם הסיכום התקופתי שלנו ובו חידושים והמצאות מעולם הפרסום באינטרנט.
אז מה חדש ומה שונה בעולם הפרסום באינטרנט?
1. גרסא חדשה לאדוורדס אדיטור עם הרבה שיפורים, בהם היכולת לפתוח מספר מרובה של חלונות עריכה במקביל. יש עוד כמה שיפורים משמעותיים – כולם במסמך ההודעה של גוגל בנושא.
לאחר עלייה עם הגרסא הראשונה – ובעקבות תלונתה של נעמי סלע קרן בנושא.. הוציאו גוגל גרסא חדשה של העורך עם תיקון עמודת הCTR. תודה לנעמי סלע קרן על העדכון 🙂
ועוד בעניין העורך החדש- מעדכן שוקי מן:
שימו לב שבאדיטור יש לכם תחומי in market שלא קיימים בממשק הוובי של אדוורדס.
למשל אפשר לטרגט גולשים שמתעניינים בטיסה במחלקה רגילה/עסקים, יעד מסויים ועוד.
כנ״ל לגבי הרבה טרגוטים נוספים.
ככה זה נראה:
2. הכירו את כלי חיתוך העמודות החדש של גוגל: Custom Columns
אפשר לעשות עמודות שהן איסוף של נתונים אחרים (למשל ספירה של שני סוגי המרות מתוך 5) ועוד.
ככה זה נראה:
התגובות בטוויטר נלהבות, והמגבלה היחידה שעולה בשלב זה היא כי ניתן לשמור רק 5 סוגים של חיתוכים / עמודות מותאמות אישית.
קליק לידיעה המלאה.
4. חדש בממשק הקמת קמפיינים בגוגל – מיקוד לפי מטרות קמפיין.
בוחרים מטרות קמפיין והמערכת פותחת או ממקדת לסט של פיצ'רים מסויימים במערכת:
תודה לאסף טרפיקנט על העדכון.
5. מודעות האנגייג'מנט של גוגל – הלייטבוקס אדס, זמינות עכשיו לכל גדלי המסכים.
להודעה הרשמית של גוגל בנושא:
http://adwords.blogspot.co.il/…/making-mobile-easier-lightb…
וכלי המודעות לדוגמא של מודעות הלייטבוקס, עם דוגמא של חברת סוני:
http://lightbox-demos.appspot.com/FX_gYnspBs8/
(ברגע שהם יתאוששו מהתקפת הקוריאנים, בטח זה יעבוד בשבילם יפה..)
6. גוגל מפסיקים לקבל כרטיסי אשראי מלקוחות גדולים, והאפשרות היחידה לתשלום של אותו אחוז אחד מהלקוחות – תהיה מהיום חשבונית.
השינוי כאמור ישפיע על 1% מלקוחות גוגל – הגדולים ביותר.
7. גוגל מוסיפה דוחות לאזור היוטיוב בממשק אדוורדס, כדי שמפרסמים יוכלו לראות מידע על ביצועי הוידאו שלהם ישירות בממשק של אדוורדס בלי לזגזג כל פעם ליוטיוב אנליטיקס (שעד היום היה האזור היחיד בו היה ניתן לראות מידע כזה).
להודעה בבלוג של גוגל ובה כל האפשרויות החדשות.
תודה לשוקי מן על העדכון.
8. שיפורים בממשק הספירה לאחור:
ווידג'ט חדש, המאפשר לקבוע בקלות ובנוחות את מועד המכירה, ואת כמות הימים בהם המודעה צריכה להופיע לפני המכירה. הווידג'ט מתחיל לפעול בעת עריכת מודעת טקסט, לאחר הכנסת התוים "=}"
ככה זה נראה:
ולמסמך העזרה של גוגל בעברית בנושא.
9. למשווקי גוגל שופינג (שאינו זמין עדיין בישראל) – גוגל מוסיפים נתוני נתח צפיות במודעות שלכם לפי מכשיר עבור קמפיינים של קניות.
10. גוגל מוסיפה מדד "ביקורים בחנות" לקמפיינים ברשת החיפוש בארה"ב.
המידע יהיה זמין רק לבעלי חנויות שהזינו ואימתו את כתובת החנות שלהם בגוגל, והם גם חלק מרשת חנויות גדולה ומשמעותית, ויתבסס על מידע של מיקום למשתמשים בעלי סמארטפונים שראו מודעה של החנות בגוגל באותו היום.
הצטרפות – דרך הנציג שלך בגוגל. קליק לידיעה בנושא.
אלמנטרי, אולם לדעתי – צפויים לנו עוד חידושים רבים במטריקה הזאת.
12. פייסבוק תיקנו את הבאג אשר גרם לכך שמערכות ניטור גולשים ראו תנועה נכנסת שמקורה באפליקציה של פייסבוק – כתנועה ישירה לאתר.
הנושא טופל עבור iOS , ועדיין בטיפול למשתמשי אנדרואיד.
להודעה של פייסבוק בנושא (בסוף המסמך).
13. חדש בפייסבוק: כפתור קריאה לפעולה שאפשר להציב בראש הדף. עדיין לא ראינו בישראל, אבל ככה זה יראה:
להודעה הרשמית של פייסבוק: https://www.facebook.com/
וכמה כלים חדשים של פייסבוק שיעזרו לכם לשפר את התוכן שלכם בבלוג של יאן יאנקו.
מתמחה בפרסום קרוס – מדיה שיודע לנצל את החוזקות של כל אחת מהמדיות, למדוד את תוצאות הפרסום בהן, ולחלק את תקציבי הפרסום בין המדיות בהתאם.
עם ניסיון של מעל 20 שנים בעולם האינטרנט במגוון תפקידי פיתוח וניהול למיכל יש ניסיון רב באפיון, ניהול, שיווק ופרסום אתרי אינטרנט.